Ciona tłumaczy, że telewizja wPolsce24 ze względów ekonomicznych zrezygnowała z zewnętrznych dostawców.
– Ta decyzja była przyjęta przeze mnie ze sporym rozczarowaniem. Wraz z moimi operatorami i montażystami włożyliśmy bardzo dużo pracy, żeby kanał miał fajny sport w sensie reporterskim – mówi Wirtualnemedia.pl Ciona.
Współpraca z Kanałem Sportowym
Obecnie treści dostarczane przez Cionę można oglądać w Kanale Sportowym.
– Z bardzo ciekawą propozycją współpracy i możliwości kontynuowania mojego kanału "Cioną po oczach" zadzwonił do mnie Mateusz Borek. Współpracuję z Kanałem Sportowym – jestem reporterem. Przygotowuję różne treści, także wejścia na żywo. Współpraca dobrze się układa – dodaje dziennikarz.
Ciona i jego współpracownicy przygotowywali serwisy sportowe od połowy grudnia 2024 roku do kwietnia 2025 roku po "Wiadomościach wPolsce24", około godziny 20:15. Później materiały Ciony trafiały do "Wiadomości wPolsce24". Obecnie takie treści mają być przygotowywane tylko przez dziennikarzy stacji.

Łukasz Ciona to absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Wrocławskim. W latach 2006-2017 był związany z Telewizją Polską, od lipca 2018 roku do marca 2019 roku przygotowywał materiały dla Superstacji. Od maja 2019 roku do września 2021 roku był szefem działu wideo w portalach Wrocławskie Fakty i Miedziowe Fakty, a potem pracował w redakcji sportowej TVP3 Katowice.
Zmiany w telewizji wPolsce24
W sierpniu Fratria poinformowała, że stanowisko szefa programowego telewizji wPolsce24 objął Mariusz Pilis, natomiast w roli szefa newsroomu obsadzono Grzegorza Adamczyka. Na odejście ze stacji zdecydowali się Michał Adamczyk (wcześniejszy dyrektor programowy i czołowy prezenter stacji), Marcin Tulicki (dotychczas szef newsroomu) i Michał Karnowski, który zasiadał w zarządzie Fratrii.
Dawne twarze Telewizji Polskiej i wPolsce24 zdecydowały się uruchomić na YouTube kanał TAK. Będzie można w nim oglądać programy publicystyczne z udziałem gości. Kanał zadebiutuje na przełomie września i października. Na potrzeby projektu zaadaptowano studio w budynku Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.

Z danych Nielsena wynika, że we wrześniu w grupie 4+ telewizja wPolsce24 miała 1,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Przed rokiem, kiedy kanał dopiero pojawił się na ogólnopolskim MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej, było to 0,75 proc.











