wPolsce24 z kobiecym magazynem publicystycznym

W sobotę na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) zadebiutuje program „Ostra szpila”, który będą prowadzić dziennikarki stacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
wPolsce24 z kobiecym magazynem publicystycznym

Na profilach społecznościowych telewizji wPolsce24 zapowiedziano, że programie „Ostra szpila” pojawią się „ mocne rozmowy, odważne pytania i niebanalne tematy”. Magazyn będą prowadzić, zapewne na zmianę, Marta Piasecka, Małgorzata Gałka, Anna Pawelec, Marta Kosik, Magdalena Wierzchowska i Justyna Wróblewska.

Wszystkie te dziennikarki prowadzą na antenie telewizji wPolsce24 serwisy informacyjne, pasma publicystyczne oraz współtworzą „Wiadomości” (jako reporterki i wydawczynie, a Marta Piasecka jako prowadząca, zazwyczaj w weekendy).

„Ostra szpila” będzie emitowana w niedziele o godz. 10.00. To kolejny nowy program w telewizji wPolsce24. Od minionego tygodnia w stacji można oglądać codziennie cykle „Prawica wybiera” oraz „Tu jest Polska”.

Telewizja wPolsce24 zaczęła emisję na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej 2 września, na podstawie koncesji przyznanej w połowie czerwca przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Jak już podawaliśmy, nowy kanał jest dostępny także w wybranych sieciach kablowych i na platformie Polsat Box. Zastąpił tam Telewizję wPolsce.pl, uruchomioną przez Fratrię w połowie 2017 roku. - 2 września stacja wPolsce.pl zmieni się na wPolsce24. Nadal będą mogli nas Państwo oglądać na tym samym paśmie - zapowiedziano na profilach społecznościowych stacji. W konkursie roztrzygniętym w połowie czerwca Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji koncesję przyznała też kanałowi Republika (nadawanemu przez TV Republika), zaś przepadły wnioski PTV (TV2 Media) i Polska24 (Grupa MWE Networks). Republika zaczęła emisję już 12 lipca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa