Wakacyjna odsłona kampanii społecznej "Wróć bezHIV" wykorzystuje cztery kreacje pokazujące ryzykownezachowania seksualne podczas różnego rodzaju wyjazdów. Na każdymlayoucie pojawia się również hasło "HIV gratis" podkreślające, jakduże jest niebezpieczeństwo zarażenia się w taki sposób tymwirusem. Przekaz jest skierowany do osób w wieku 18-39 lataktywnych seksualnie i często podróżujących.
Akcja na zasadach non profit jest prowadzona w radiu (Radio PIK,Radio Szczecin, Radio Zachód, Open FM, Planeta FM, Radio Zet, RadioKielce), internecie (serwis www.aids.gov.pl/kampanie/2009,bannery na innych stronach), prasie, na outdoorze (168 nośników wWarszawie, 68 w Krakowie, wkrótce również w Poznaniu) oraz w formiemateriałów BTL (plakaty, ulotki, pakiet edukacyjny z wklejonąprezerwatywą, długopisy, kalendarze itp.).Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada - przygotowałaagencja reklamowa Martis.












