Współpraca między Mothership i Dexus Partners

Grupa marketingowa Mothership i Dexus Partners rozpoczęływspółpracę w zakresie wspólnej obsługi marketingowej spółekpublicznych oraz tych, które planują debiut giełdowy (wszczególności w ramach New Connect).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Od sierpnia prowadzone są rozmowy w tym zakresie z pierwszymKlientem.

"Profesjonalne działania marketingowe są bardzo ważnym elementemodniesienia sukcesu na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Ma tokluczowe znaczenie zwłaszcza dla spółek, które są we wczesnej faziejego rozwoju. Prestiż, transparentność i kapitał związane zpojawieniem się na parkiecie dają silny bodziec do rozwoju tylkowtedy gdy w mądry sposób połączy się je ze skutecznym efektemmarketingowym. Stąd pomysł współpracy z Mothership, która będzieistotnym wsparciem dla naszych Klientów" - mówi Marek Zuber, Prezesi Główny Ekonomista Dexus Partners.

"Interesują nas innowacyjne obszary działalności marketingowej.Uważamy, że New Connect będzie dla wielu firm atrakcyjnym miejscempozyskania kapitału na rozwój, w tym na działania marketingowezarówno podczas jak i po IPO." - mówi Tomasz Grzybowski, PartnerZarządzający w grupie Mothership.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele