11 lutego rusza kampania nikewomen, której hasło przewodnie to "Wybierz sport. Dodaj muzykę".
Kampania telewizyjna trwać będzie od 11 lutego do 28 marca. Cztery filmy reklamowe (60", 30" oraz 2 spoty 15") pojawią się na antenach TVN, Polsatu, TVP, MTV Polska i Viva Polska. Wszystkie cztery spoty (Keep Up, Booty Shake, Spot&Spin, Kymberlee) można juz zobaczyć na stronie internetowej http://www.nikewomen.com/. Reklama prasowa ukaże się w dwóch odsłonach: jako ekskluzywna, podwójna rozkładówka na sztywnym papierze w marcowym numerze magazynu Cosmopolitan oraz jako cztery konsekutywne strony w dodatku modowym do marcowego wydania magazynu ELLE. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Nike w Polsce - MindShare Polska.
Za kreację filmów odpowiedzialna jest firma Nike i agencja reklamowa Wieden & Kennedy.

Z okazji inauguracji kolekcji wiosennej również strona http://www.nikewomen.com/ dostępna będzie w nowej, tanecznej odsłonie: specjalną atrakcją dla Internautek będą "wirtualne" lekcje tańca prowadzone "na żywo" przez samego Jamiego Kinga. Promocja strony http://www.nikewomen.com/ odbędzie się na największych portalach kobiecych (gala.onet.pl, kobieta.gazeta.pl, kobieta.interia.pl) oraz na komunikatorze gadu-gadu.
W marcu i kwietniu br. Nike przeprowadzi w 10 miastach Polski cykl tanecznych imprez tylko dla dziewczyn - Nike Dance Tour. Przez dwie godziny, przy muzyce stworzonej przez 3 włoskich DJ'ów oraz improwizacjach na żywo DJ Kostka, uczestniczki imprez będa mogły poznać oryginalne układy taneczne, których autorem jest Jamie King.
Osiem ułożonych przez niego nowatorskich kroków zostało w oryginalny sposób zaadoptowanych przez uznane w Europie specjalistki od tańca: Laurę Courtellemont (francuska tancerka, instruktorka Ragga Jam), Marię Madrid (tancerka Hip-Hop i Street Dance z Hiszpanii) oraz Sayonarę Motto (tancerka tańców latynoskich z Brazylii). Zajęcia poprowadzi Katarzyna Popławska (jedna z czołowych instruktorek fitnessu i tańca w Polsce), która uczestniczyła w centralnym szkoleniu Nike Dance w Holandii prowadzonym przez w/w mistrzynie tańca. W lutym br. Katarzyna poprowadzi również cykl bezpłatnych szkoleń dla instruktorów fitness w 10 miastach Polski, które dla ich uczestników będą znakomitą okazją do poznania nowatorskich, oryginalnych układów tanecznych w formie Nike Dance Masterclass. Insruktorzy otrzymają płytę DVD z materiałem szkoleniowym oraz CD z muzyką do samodzielnego prowadzenia zajęć Nike Dance Mastercalss w swoich klubach.

W ramach działań z zakresu retail marketing, w 20 sklepach Nike only w 13 miastach Polski pojawią się bardzo atrakcyjne wystawy, a ich bohaterką będzie roztańczona Maria Szarapowa, mistrzyni Wimbledonu 2004 (Marię będzie można również spotkać na stronie internetowej http://www.nikewomen.com/).
Sezon wiosenny (od końca stycznia w całym świecie, a od 11 lutego w Polsce) będzie dla Nike świętem kobiecej sprawności, kreatywności i zapału. Cztery telewizyjne reklamy ukażą umiejętności, talenty i zdolności zwykłych kobiet uprawiających sport. Pokażemy niedoceniane bohaterki sportu, które przy muzyce płynącej z głośników podejmują osobiste wyzwania i wyrażają swą osobowość poprzez taniec.
Reklamy te, do których układy taneczne stworzył Jamie King, jeden z najwyżej cenionych przez krytykę współczesnych choreografów i reżyserów w branży rozrywkowej, mają skłonić ludzi do innego spojrzenia na taniec. Każda z reklam pokazuje taniec z innej perspektywy - wszystkie jednak podkreślają jego energię, dynamikę i czysto sportowe walory.











