Wyborcza.pl uruchamia nowy cykl wideo o kobietach w stulecie uzyskania przez nie praw wyborczych

Serwis Wyborcza.pl wystartował z nowym cyklem wideo: „#Jestem”. To internetowe programy, mające pokazać wiele twarzy współczesnej kobiety. Pretekstem jest 100-lecie uzyskania praw wyborczych przez kobiety.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Wyborcza.pl uruchamia nowy cykl wideo o kobietach w stulecie uzyskania przez nie praw wyborczych

Materiały wideo mają przedstawiać, jak w ciągu minionego stulecia zmieniały się same kobiety, a także ukazać, co sprawia, że są teraz właśnie takie a nie inne. Za projekt odpowiada dział wideo „Gazety Wyborczej”. W ramach cyklu prezentowane będą zarówno portrety kobiet, jak i reportaże, animacje oraz rozmowy. Pokazane zostaną kobiety w różnym wieku, wykonujące różne zawody, ekspertki w rozmaitych dziedzinach.

Program będzie emitowany cztery razy w miesiącu na stronie Wyborcza.pl i profilu Wideo Wyborcza.pl. na Facebooku. Pierwsze dwa odcinki (każdy trwa ok. 8 minut) można oglądać od 8 marca br. Cykl potrwa do 28 listopada, czyli dokładnie do dnia jubileuszu stulecia nadania Polkom praw wyborczych. W pierwszym odcinku - rozmowa z Sylwią Spurek, zastępczynią Rzecznika Praw Obywatelskich ds. równego traktowania.

Zespół wideo "Gazety Wyborczej", działający od połowy 2013 r., początkowo tworzył treści dopełniające materiały publikowane na Wyborcza.pl. Z roku na rok poszerzał swój zakres działań - obecnie reporterzy, realizatorzy i dziennikarze tworzą cykle wideo, reportaże i relacje, a także formaty wideo dla klientów zewnętrznych.

Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 96 668 egz., pierwszy raz spadając poniżej poziomu 100 tys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele