„Wyciśnij więcej” w kampanii Payback

Pod hasłem „Wyciśnij więcej z Payback” ruszyła kampania edukacyjna programu lojalnościowego Payback. Wspierają ją działania reklamowe przygotowane i realizowane przez firmy Ogilvy Action, Kiss Digital, Performance Media, Media Vest i Inspirat Communication.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Wyciśnij więcej z Payback” pokazuje uczestnikom programu Payback wszystkie jego funkcjonalności, które pozwalają sprawniej zbierać punkty, a tym samym szybciej wymieniać je na nagrody. Wskazówki można przeglądać na stronie wycisnij.payback.pl po wpisaniu numeru swojej karty Payback. W serwisie dostępne są też indywidualne zadania, których wykonanie umożliwia lepsze zrozumienia wszystkich opcji tego programu.

- Zależy nam, aby uczestnicy dostrzegli korzyści płynące z multipartnerskiego charakteru naszego programu, nauczyli się korzystać z ekuponów i kuponów rabatowych. Zachęcamy też do rejestrowania swoich kart, bo tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dostać od nas ofertę w pełni dostosowaną do ich potrzeb - opisuje Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu Payback.

grafika

Akcję wspierają działania reklamowe w radiu (spoty i akcje specjalne dla słuchaczy RMF FM i Radia Eska), internecie (e-mailingi, social media i kanał mobilny) oraz punktach partnerów kampanii (BP, Empik, Orange, Real, Multikino, Smyk). Kampania potrwa do 16 października.

Strategię i kreację akcji przygotowała agencja Ogilvy Action, a stronę wycisnij.payback.pl, jej aplikację na iPada i mailingi - agencja Kiss Digital. Za działania w internecie odpowiada Performance Media, za kampanię w radiu - Media Vest, a zaaktywności media relations prowadzi Inspirat Communication.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"