Wydatki marketingowe bet-at-home.com w Polsce mogą wynieść 8-10 mlneuro w 2008 r.

Wartość wydatków marketingowych austriackiego koncernubukmacherskiego bet-at-home.com może wynieść 8-10 mln euro w Polscew tym roku wobec 25 mln euro, jaka firma przeznaczy łącznie namarketing na wszystkich swoich rynkach, poinformował dyrektor ds.relacji inwestorskich firmy Wojciech Trzaska w rozmowie z agencjąISB.

isb / masz
isb / masz
Udostępnij artykuł:

"W tym roku nasze wydatki marketingowe związane z samym Eurowyniosły ok. 4 mln euro" - powiedział Trzaska. Poinformował, żenajważniejsze pozycje w budżecie spółki to marketing sportowy ireklama internetowa. W Polsce bet-at-home.com ma umowy sponsorskiem.in. z klubami piłkarskimi, sponsoruje też inne dyscypliny sportu,m.in. turnieje skoków narciarskich w Zakopanem.

"W Polsce rozpoznawalność naszej marki jest dość duża, średnioprzybywa nam tutaj 6-8 tys. użytkowników miesięcznie" - powiedziałTrzaska.

Na koniec III kw. spółka miała 1,4 mln zarejestrowanychużytkowników swoich serwisów internetowych, z czego ponad 20% toPolacy, którzy generują nieco ponad 20% dochodu brutto/hold spółki((spółka określa go jako najważniejszy wskaźnik w branży eGamblingu- hold to wskaźnik rentowności w tym segmencie rynku, jest toróżnica pomiędzy dokonanymi wpłatami, a kwotami wypłacanymizwycięzcom).

Bet-at-home prowadzi działalność wyłącznie w internecie i nieplanuje otwierania placówek stacjonarnych. Działa w oparciu olicencję uzyskaną na Malcie, co pozwala mu na świadczenie usług wcałej Unii Europejskiej. Obecnie ma strony internetowe w 16wersjach krajowych i 13 wersjach językowych. Do końca roku spółkachce mieć 1,5 mln użytkowników.

"W przyszłości planujemy ekspansję na rynki wschodnie, takie jakRosja czy Ukraina, obecnie koncentrujemy się na krajachbałkańskich" - powiedział Trzaska.

W III kw. 2008 r. spółka zanotowała dochód brutto/hold napoziomie 9,2 mln euro wobec 6,0 mln euro przed rokiem. Przychodywzrosły do 151,6 mln euro wobec 123,7 mln euro w III kw. 2007r.

W okresie I-III kw. spółka miała 28,2 mln euro dochódbrutto/hold wobec 16,4 mln euro w analogicznym okresie poprzedniegoroku. Przychody wyniosły 477,8 mln euro wobec 357,9 mln euro.

Spółka zakłada, że w całym roku osiągnie 700 mln europrzychodów, a dochód brutto/hold ma wynieść ok. 35 mln euro.

Wynik netto ma w tym roku ukształtować się w okolicach zera,wobec straty rok wcześniej, poinformował Trzaska.

"W zeszłym roku ponieśliśmy stratę, która była związana zkosztem wejścia na nowe rynki (serbski, rumuński i bułgarski),który z uwagi na możliwość szybszego niż przewidywaliśmy wejścia nate rynki, ponieśliśmy . Uważamy, że w tym roku neutralny wyniknetto jest dobry biorąc pod uwagę ekspansję i wydatki marketingowe,które zwiększamy do 25 mln euro z 16 mln euro w 2007 r." -powiedział Trzaska.

Dodał, że strategia spółki zakłada, iż w najbliższym okresiewydatki marketingowe zostaną utrzymane na poziomie 25 mln euro, aspółka zanotuje zysk netto w 2009 lub 2010 r.

"W 2009 r. nie będzie wielkich imprez sportowych, które pomagałynam w tym roku, ale wzrost wydatków na marketing ma zapobiecspadkowi przychodów" - powiedział Trzaska. bet-at-home planuje wprzyszłym roku dual-listing na warszawskiej GPW.

isb / masz
Autor artykułu:
isb / masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online