Wydawanie pieniędzy na potrzeby innych w świątecznej kampanii TD Banku

30 tys. dol., które trzeba wydać w ciągu 24 godz., by uszczęśliwić innych ludzi - taka była idea akcji przeprowadzonej przez amerykański TD Bank. Najlepsze pomysły znalazły się w spocie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii o nazwie #MakeTodayMatter związanej z amerykańskim Świętem Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie wytypowano 24 osoby będące klientami TD Banku. Każda z nich otrzymała kwotę 30 tys. dol., którą miała przeznaczyć na potrzeby ludzi pochodzących z jej lokalnej społeczności.

Cztery historie związane z wypełnieniem wspomnianego zadania przedstawiono w ponad 4-minutowym spocie. Michael z Ontario za otrzymane pieniądze zlecił skonstruowanie specjalnej rampy, która pozwoliła jego jeżdżącej na wózku sąsiadce opuścić dom po raz pierwszy od 4 lat. Valerie z Pensylwanii za otrzymane pieniądze zorganizowała show, w którym wzięły udział dzieci - jej podopieczni. Edwin, pochodzący z Florydy nauczyciel wychowania fizycznego wydał wszystko na zakup sprzętu sportowego dla lokalnego dziecięcego klubu futbolowego.

- Pasja naszych klientów do obdarowywania innych jest niesamowita - powiedział serwisowi Adweek Dominic Mercuri, szef marketingu TD Bank. - Nie wiedzieliśmy, czy ten pomysł wypali. Ale wypalił i z powierzonych pieniędzy nie pozostał ani dolar - dolar.

W ciągu trzech dni spot został odtworzony na YouTube ponad 2,7 mln razy. Kampanię przygotowały agencje Leo Burnett i Diamond Integrated Marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+