Wygoda a nie niskie ceny napędzają przedświąteczne zakupy w sieci

Największą zaletą robienia zakupów w sieci jest wygoda, polegającana możliwości kupowania o każdej porze dnia.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na taką odpowiedź wskazało 81 procent respondentów badaniaprzeprowadzonego przez firmę Nielsen Online - informuje serwisMarketing Charts.

Drugim najczęściej wymienianym powodem dla robienia zakupów wsieci była oszczędność czasu, na którą wskazało 77 procentbadanych. Kolejne najpopularniejsze odpowiedzi to: możliwośćporównywania cen w różnych sklepach online (61 procent) orazmożliwość łatwego wyszukania produktów (56 procent).

Tylko 46 procent respondentów wskazało tutaj na niskie cenyoferowane przez internetowe sklepy, a zaledwie 24 procent na niskiekoszty dostawy.

Największa grupa badanych (35 procent) zamierza przeznaczyć od25 do 50 procent pieniędzy ze swojego tegorocznego budżetuświątecznego na zakupy w internecie. 33 procent respondentów wydamniej niż 25 procent swojego budżetu w sieci, 20 procent zamierzatu przeznaczyć od 51 do 75 procent swoich pieniędzy, a 12 procentwięcej niż 75 procent swojego budżetu.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu