PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Agora z ponad 100 mln zł straty. Jesienią mniej widzów w Heliosie
Agora z ponad 100 mln zł straty. Jesienią mniej widzów w Heliosie
Play z UPC Polska ma 11 mln abonentów. Zarobił na czysto ponad miliard zł
Play z UPC Polska ma 11 mln abonentów. Zarobił na czysto ponad miliard zł
Polskie Radio potroiło stratę, prawie 40 proc. mniej z reklam
Wydawca „Nie” z większą stratą. Oszczędza, ale nie na redakcji
Wydawca „Nie” z większą stratą. Oszczędza, ale nie na redakcji
Wirtualna Polska przebiła miliard zł wpływów. Więcej na prawników i odsetki
Canal+ zyskał w Europie 677 tys. nowych abonentów
Canal+ zyskał w Europie 677 tys. nowych abonentów
Agora dostała już 52 mln zł dywidend od Eurozetu. To o połowę więcej niż zarobił jej pion radiowy
LiveChat urósł na podwyżce cenników: sprzedaż i zysk rekordowo wysokie
LiveChat urósł na podwyżce cenników: sprzedaż i zysk rekordowo wysokie
WPP zwiększył przychody o 13 proc. Spadek tylko w Chinach
U właściciela TVN dalej wpływy w dół i strata. HBO Max i discovery+ zyskały 1,1 mln subskrybentów
U właściciela TVN dalej wpływy w dół i strata. HBO Max i discovery+ zyskały 1,1 mln subskrybentów
Grupa Orlen z gigantycznym zyskiem za 2022 rok
Grupa Orlen z gigantycznym zyskiem za 2022 rok
T-Mobile Polska zyskał prawie milion klientów. Koszty prądu obniżyły zysk
T-Mobile Polska zyskał prawie milion klientów. Koszty prądu obniżyły zysk
Spadek przychodów najpopularniejszego w Polsce operatora satelitarnego
Spadek przychodów najpopularniejszego w Polsce operatora satelitarnego
Grupa IMS z przychodami jak przed epidemią, obsługuje 33 tys. lokalizacji abonamentowych
Grupa IMS z przychodami jak przed epidemią, obsługuje 33 tys. lokalizacji abonamentowych
Orange Polska ma 1,2 mln klientów światłowodu, dywidenda 40 proc. w górę
Red Carpet Group przez rok zarobiła na czysto 3,3 mln zł, spadek w zeszłym kwartale
Red Carpet Group przez rok zarobiła na czysto 3,3 mln zł, spadek w zeszłym kwartale
Coca-Cola będzie "dynamicznie" inwestować w tym roku w marketing
Coca-Cola będzie "dynamicznie" inwestować w tym roku w marketing
Producent „Familiady” po starcie News24 dalej na minusie
Legimi ma 210 tys. użytkowników, sprzedaż 31 proc. w górę
Legimi ma 210 tys. użytkowników, sprzedaż 31 proc. w górę
Dentsu Polska ze wzrostem przychodów o 6 proc.
Emitel zarobił na przejściu na DVB-T2. W górę wpływy i zysk, 2,6 mld zł w portfelu zamówień
Vectra: Paweł Dlouchy w zarządzie, zysk i mniej pracowników dwa lata po kupnie Multimediów
Vectra: Paweł Dlouchy w zarządzie, zysk i mniej pracowników dwa lata po kupnie Multimediów
Wojciech Cejrowski wrócił do TVP, jego firma zwiększyła sprzedaż o 80 proc.
Disney+ stracił 2,4 mln subskrybentów i podwoił stratę. 7 tys. pracowników do zwolnienia
Disney+ stracił 2,4 mln subskrybentów i podwoił stratę. 7 tys. pracowników do zwolnienia
Pinterest wrócił do zysku. Ma 450 mln użytkowników
Inflacja i konkurencja w e-commerce zaszkodziły CCC. eobuwie ze spadkiem sprzedaży, największe wzrosty osiągnął HalfPrice
Inflacja i konkurencja w e-commerce zaszkodziły CCC. eobuwie ze spadkiem sprzedaży, największe wzrosty osiągnął HalfPrice
Legia Warszawa zarobiła więcej z transmisji. Strata zmalała o dwie trzecie
Google zarobiło mniej z reklam, a więcej z chmury. Zysk 7 mld dol. w dół
Google zarobiło mniej z reklam, a więcej z chmury. Zysk 7 mld dol. w dół
Sprzedaż iPhone’ów i Maców w dół. Apple z największym spadkiem od 6 lat
Amazon urósł o 9 proc., już 11 mld dolarów z reklam
Meta Platforms bez połowy zysku, reklamy staniały o 22 proc. Zuckerberg zapowiada rok efektywności
Spotify zyskało rekordowo dużo użytkowników. Ma 205 mln subskrybentów i wyższą stratę