PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Orange Polska zarobił więcej ze smartfonów i nieruchomości. Zysk przebił prognozy
Orange Polska zarobił więcej ze smartfonów i nieruchomości. Zysk przebił prognozy
Podwyżki nie szkodzą Viaplay: przybyło 325 tys. subskrybentów, większa strata poza Skandynawią
Podwyżki nie szkodzą Viaplay: przybyło 325 tys. subskrybentów, większa strata poza Skandynawią
Spotify dalej ze stratą, bo inwestuje w technologię i treści. Zyskało 5 mln subskrybentów
Carrefour z „silnym” wzrostem sprzedaży w Polsce
Canal+ zwiększa przychody i stawia na partnerstwo z Apple TV+
Canal+ zwiększa przychody i stawia na partnerstwo z Apple TV+
Heineken z wyższymi przychodami mimo mniejszej sprzedaży piwa
Heineken z wyższymi przychodami mimo mniejszej sprzedaży piwa
Cyfrowy Polsat zarobił więcej ze smartfonów, reklam i nieruchomości. Zysk najniższy od 4 lat
Cyfrowy Polsat zarobił więcej ze smartfonów, reklam i nieruchomości. Zysk najniższy od 4 lat
Netflix obciął budżet nowych produkcji. Na technologie więcej niż na marketing
Netflix obciął budżet nowych produkcji. Na technologie więcej niż na marketing
Organizator Wiktorów z większym kapitałem. Zysk dzięki sprzedaży majątku
Netflix zyskał klientów głównie w Azji. Będą nowości w pakiecie z reklamami
Netflix zyskał klientów głównie w Azji. Będą nowości w pakiecie z reklamami
Kanał Sportowy zarabia miliony. "Powinni zmienić nazwę na showbiznesowy"
Kanał Sportowy zarabia miliony. "Powinni zmienić nazwę na showbiznesowy"
Producent „Klanu” podwoił zysk. Negocjuje kolejną umowę z TVP
Producent „Klanu” podwoił zysk. Negocjuje kolejną umowę z TVP
Digitree Group z 79,9 mln zł przychodów
Digitree Group z 79,9 mln zł przychodów
Wirtualna Polska rośnie na turystyce i subskrypcjach, w e-reklamie dopiero przebiśniegi
Wirtualna Polska rośnie na turystyce i subskrypcjach, w e-reklamie dopiero przebiśniegi
Producent "Googleboxa" obciął koszty o 17 proc. Zysk jak przed rokiem
Producent "Googleboxa" obciął koszty o 17 proc. Zysk jak przed rokiem
TVP ma uniknąć straty. Mniej na misję, bo wybory samorządowe za rok
Filmowe kopuły Hajdarowicza zaczęły zarabiać. Pożar mniej groźny
Wydawca „Wróżki” i „Werandy” ze stratą. Mocno w górę ceny druku
Zysk Eleven Sports zmalał o ponad połowę. Polsat nie dostanie dywidendy
Zysk Eleven Sports zmalał o ponad połowę. Polsat nie dostanie dywidendy
Zadyszka Grupy Pracuj: sprzedaż i zysk poniżej oczekiwań, mniej ofert na Pracuj.pl
Zadyszka Grupy Pracuj: sprzedaż i zysk poniżej oczekiwań, mniej ofert na Pracuj.pl
Sprzedaż na Answear.com ponad 50 proc. w górę. Mniej zwrotów, wzrosty na wszystkich rynkach
Sprzedaż na Answear.com ponad 50 proc. w górę. Mniej zwrotów, wzrosty na wszystkich rynkach
Polska spółka Disneya podwoiła wpływy. Na początek 9 mln zł z Disney+
Polska spółka Disneya podwoiła wpływy. Na początek 9 mln zł z Disney+
Kina Helios z 36 mln zł straty, pod kreską także Pasibus
Kina Helios z 36 mln zł straty, pod kreską także Pasibus
InPost dostarczył 227 mln paczek więcej. Zysk rozczarował przez koszty długu
Allegro zyskało 560 tys. kupujących i zwiększyło sprzedaż. Mall Group ze stratą
Allegro zyskało 560 tys. kupujących i zwiększyło sprzedaż. Mall Group ze stratą
Cyfrowy Polsat stracił 110 tys. abonentów indywidualnych. Wyższe odsetki zjadły część zysku
Cyfrowy Polsat stracił 110 tys. abonentów indywidualnych. Wyższe odsetki zjadły część zysku
200 mln mniej użytkowników gier Huuuge. Kwartalna strata przez odpis na „Traffic Puzzle”
200 mln mniej użytkowników gier Huuuge. Kwartalna strata przez odpis na „Traffic Puzzle”
Kanał Sportowy zarobił na czysto 5,6 mln zł. Właściciele dostaną po milionie
Kanał Sportowy zarobił na czysto 5,6 mln zł. Właściciele dostaną po milionie
Brand24 rośnie na podwyżkach, nowych usługach i silnym dolarze. Zysk sześć razy wyższy
Cyfrowy Polsat pokaże wyniki roczne trzy tygodnie później. Przez decyzję audytora Asseco
Cyfrowy Polsat pokaże wyniki roczne trzy tygodnie później. Przez decyzję audytora Asseco
Play z UPC Polska wydał 224 mln zł na reklamy. Mocniej wzrosły koszty IT i sieci, 25 mln zł dla władz telekomu
Play z UPC Polska wydał 224 mln zł na reklamy. Mocniej wzrosły koszty IT i sieci, 25 mln zł dla władz telekomu
Droższy papier i słabsza reklama prasowa zaszkodziły wydawcy „Rzeczpospolitej”
Droższy papier i słabsza reklama prasowa zaszkodziły wydawcy „Rzeczpospolitej”