PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Niezalezna.pl i „Nowe Państwo”: 38 proc. więcej z reklam, 1,1 mln zł zysku, 160 tys. zł dywidendy dla Sakiewicza i Srebrnej
Nadawca RMF Classic ze wzrostem wpływów o 19 proc. i 1,7 mln zł zysku
Saatchi&Saatchi IS przy spadku wpływów zwiększyła zysk. Wyższe przychody od firm z Publicis Groupe
Wpływy właściciela RTV Euro AGD i OleOle.pl wzrosły o 11 proc., 695 mln zł z reklam
Wpływy właściciela RTV Euro AGD i OleOle.pl wzrosły o 11 proc., 695 mln zł z reklam
PAP miała ponad 53 mln zł przychodów w 2019 roku. "To okres szybkiego wzrostu"
Agencja Neuron z 2,1 mln zł wpływów, wynik netto 76 tys. zł w górę
Bluerank ze wzrostem wpływów o 32 proc. i 3,4 mln zł zysku. Przez koronawirusa dynamika zmaleje o 15 proc.
Bluerank ze wzrostem wpływów o 32 proc. i 3,4 mln zł zysku. Przez koronawirusa dynamika zmaleje o 15 proc.
Koszty RTB House zmalały dużo mocniej od wpływów, 77,2 mln zł zysku
Agencja Prodigious: wpływy spadły o 4,6 proc., ponad połowa od Saatchi&Saatchi IS
Wpływy Publicis Poland zmalały o 26 proc., a zysk o 3,6 mln zł. „Renegocjacja kontraktów, spowolnienie działań klientów”
Home.pl ze wzrostem wpływów o 3,5 proc. i 46 mln zł zysku, stawia na usługi dla małych i średnich firm
Big Picture z 5,1 mln zł wpływów i 831 tys. zł zysku netto
Big Picture z 5,1 mln zł wpływów i 831 tys. zł zysku netto
Solski Communications z 10 mln zł wpływów. Przez wyższe koszty zysk zmalał o 1 mln zł
Studio M5 Film ze spadkiem wpływów o 20 proc. i 307 tys. zł zysku
Studio M5 Film ze spadkiem wpływów o 20 proc. i 307 tys. zł zysku
Wydawnictwo Polityka ze wzrostem wpływów, dzięki spadkowi kosztów 1,4 mln zł zysku
ITBC Communication: wpływy wzrosły o 42 proc., wynik netto o 165 tys. zł
ITBC Communication: wpływy wzrosły o 42 proc., wynik netto o 165 tys. zł
Inner Value przy spadku wpływów o 16 proc. potroiła zysk
Inner Value przy spadku wpływów o 16 proc. potroiła zysk
Kompania Piwowarska miała w ub.r. 4,4 mld zł wpływów i 553 mln zł zysku netto
Leo Burnett Warszawa ze spadkiem przychodów o 22 proc.
Leo Burnett Warszawa ze spadkiem przychodów o 22 proc.
Wpływy MSL Group wzrosły o 23 proc., a zysk zmalał. „Nikt nie stracił pracy ze względu na epidemię”
Dentsu tnie globalne koszty o 7 proc.
Cyfrowy Polsat nie chce zwalniać z powodu koronawirusa. "Nasz zespół jest dla nas bardzo ważny"
Cyfrowy Polsat nie chce zwalniać z powodu koronawirusa. "Nasz zespół jest dla nas bardzo ważny"
Huawei z 3,6 mld zł przychodów i 112 mln zł zysku w Polsce. Amerykańskie restrykcje osłabiły sprzedaż smartfonów
Huawei z 3,6 mld zł przychodów i 112 mln zł zysku w Polsce. Amerykańskie restrykcje osłabiły sprzedaż smartfonów
Wpływy Kolportera zmalały w ub.r. o 3 proc. Przez epidemię spadek sprzedaży, rozmowy ws. obniżki czynszu w centrach handlowych
W kwietniu i maju wpływy Polsatu z reklam spadły o 35 proc. "Czekamy na odmrożenie gospodarki"
W kwietniu i maju wpływy Polsatu z reklam spadły o 35 proc. "Czekamy na odmrożenie gospodarki"
Cyfrowy Polsat: Uruchamiając 5G pokazaliśmy, że jesteśmy technologicznym liderem
Cyfrowy Polsat: Uruchamiając 5G pokazaliśmy, że jesteśmy technologicznym liderem
Właściciel Netto Polska z rekordowymi przychodami za 2019 rok
Carrefour poprawia wyniki w czasie epidemii
Nadawca TOK FM z 1,9 mln zł zysku, w 2022 r. prawdopodobnie przekroczy 30 tys. sprzedanych subskrypcji
Bartosz Hojka: najlepszy rok Agory od dekady. "Kluczowy spadek przychodów w związku z koronawirusem"
Wpływy reklamowe Grupy Polsat wzrosły o 1,9 proc., nadawca zadowolony z wyników oglądalności
Wpływy reklamowe Grupy Polsat wzrosły o 1,9 proc., nadawca zadowolony z wyników oglądalności
WPP: przychody w 2019 roku niższe o 1,6 proc., zysk spadł o 30 proc.