W minionym tygodniu - od 1 do 7 kwietnia - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,84 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 25,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 3 kwietnia na antenie stacji obejrzało 2,43 mln widzów (22,09 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był serwis „Teleexpress” TVP1 z 1,33 mln oglądających (wtorkowe wydanie).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-telewizyjnej-marzec-2024-lider-polsat-ferrero-ile-zarabia-tv-republika,7169394105099905a ##

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, który w środę na antenie Dwójki zgromadził 2,24 mln oglądających. Przełożyło się to na 22,09 proc. udziału.
Oczko niżej znalazł się show „Mam talent!”. Emisję z 6 kwietnia śledziło 1,90 mln widzów w TVN (17,98 proc. udziału). Czołową piątkę uzupełnia wyemitowany 7 kwietnia serial „Matylda”, który w Jedynce miał średnio 1,75 mln osób. Dało to stacji 14,93 proc. udziału.
TVN nowym liderem

Udział liderującej stacji TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 7,91 proc. Wynik kanału zwiększył się o 0,31 pkt. proc. Stacja na pierwsze miejsce awansowała z drugiej pozycji.
Z piątej na drugą lokatę awansował Polsat, który miał 7,79 proc. udziału (do góry o 0,50 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-tvn-ogladalnosc-wydarzenia-19-30-wyniki-marzec-2024,7169396728633473a ##
Podium uzupełnia TVP1, która spadła z miejsca pierwszego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,73 proc. (- 1,07 pkt. proc.).
Z trzeciej na czwartą lokatę spadła Dwójka. Wynik kanału wzrósł o 0,15 pkt. proc. do 7,61 proc.
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 31,15 proc. do 31,04 proc.
TVN24 za „wielką czwórką”, TV Republika utrzymuje się w top 10

Czołową piątkę uzupełnia stacja TVN24, która w poprzednim tygodniu była czwarta (6,73 proc.; w dół o 0,61 pkt. proc.).
Wśród czołowych stacji informacyjnych z 8. na 9. pozycję spadła Telewizja Republika (3,30 proc.; - 0,09 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pytanie-na-sniadanie-tvp-dzien-dobry-tvn-prowadzacy-ogladalnosc,7169397104580225a ##
Z 13. na 14. lokatę spadł Polsat News. Udział stacji zmniejszył się o 0,09 pkt. proc. do 1,67 proc.
Dwa oczka niżej znalazło się TVP Info, którego średni tygodniowy wynik wyniósł 1,40 proc. (bez zmian).











