TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. „Rolnik szuka żony” i „Fakty” przed „M jak miłość” w 16-49

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, w 16-49 - TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. „Rolnik szuka żony” i „Fakty” przed „M jak miłość” w 16-49
Marta Manowska, fot. TVP

W minionym tygodniu - od 2 do 8 listopada - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,93 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,71 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,87 mln widzów, co przełożyło się na 25,685 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 2 listopada na antenie stacji obejrzało 3,36 mln widzów (22,75 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugi pod względem oglądalności dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 2,60 mln widzów (emisja 6 listopada; 6. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,48 mln oglądających (sobotnie wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,35 mln oglądających (emisja 8 listopada; 9. lokata).

grafika

„Rolnik szuka żony” i „Fakty” hitami w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był „Rolnik szuka żony”, który miał 1,30 mln osób, co dało TVP1 22,08 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,29 mln widzów w TVN; 25,38 proc. udziału), a podium uzupełnia serial „M jak miłość” (1,28 mln; 24,15 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,25 pkt. proc. do 9,27 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,52 proc. (wzrost o 0,17 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z czwartej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,70 proc. (do góry o 0,18 pkt. proc.).

Z piątej na czwartą lokatę awansował TVN, którego udział zwiększył się o 0,35 pkt. proc. do 7,72 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,21 proc. do 33,16 proc.

Spadki TVN24, TVP Info i Polsat News

Z trzeciego na piąte miejsce spadł TVN24, którego udział spadł o 1,27 pkt. proc. do 6,48 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 4,80 proc. udziału; - 0,32 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,69 proc.; - 0,34 pkt. proc.). Kanały newsowe w zeszłym tygodniu nadal obszernie relacjonowały pogarszającą się sytuację związaną z COVID-19, a także na bieżąco informowały o protestach (związanych głównie z orzeczeniem TK w sprawie aborcji).

grafika

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,20 pkt. proc. do 9,74 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,50 proc. (do góry o 0,32 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,07 pkt. proc. do 6,38 proc.), a z piątej na czwartą lokatę awansowała Jedynka (+ 0,31 pkt. proc. do 5,47 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,32 proc.; do góry o 0,22 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"