TVP2 nowym liderem. „Sylwester marzeń” i „M jak miłość” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Sylwester marzeń z Dwójką”, serial „M jak miłość” i drugi konkurs 68. Turnieju Czterech Skoczni. Wśród stacji nowym liderem oglądalności została TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP2 nowym liderem. „Sylwester marzeń” i „M jak miłość” hitami tygodnia
Maryla Rodowicz podczas jednego z "Sylwestrów Marzeń", fot. Michał Kurdupski

W minionym tygodniu - od 30 grudnia ub.r. do 5 stycznia br. - najwięcej widzów zgromadził „Sylwester marzeń z Dwójką”. Trwająca ponad 5 godzin relacja w TVP2 miała średnio 4,92 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 35,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należało do serialu „M jak miłość” z 30 grudnia. Tego dnia śledziło go 4,31 mln widzów (28,75 proc. udziału).Podium uzupełnia drugi konkurs Turnieju Czterech Skoczni 2019/2020, który odbył się w środę w Garmisch-Partenkirchen. W TVP1 miał on średnio 3,23 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 23,40 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 30 grudnia na antenie tej stacji obejrzało 3,20 mln widzów (22,34 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był „Sylwester marzeń z Dwójką”, który miał 1,47 mln osób, co dało TVP2 29,33 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,29 mln widzów; 23,86 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (1,18 mln; 24,86 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Udział liderującej TVP2 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 1,67 pkt. proc. do 9,94 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.

Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,47 proc. (do góry o 0,36 pkt. proc.).

Z miejsca drugiego na ostatnią lokatę podium spadł Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,33 proc. (spadek o 0,16 pkt. proc.).

Czwarty był TVN (stacja ta miała 7,16 proc. udziału; do góry o 0,40 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,63 proc. do 34,90 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,51 pkt. proc. do 9,55 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,23 proc. (do góry o 0,44 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 1,67 pkt. proc. do 8,39 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,26 pkt. proc. do 6,66 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,10 pkt. proc. do 9,35 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online