PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„National Geographic” na czele pism podróżniczych, „Podróże” z lepszym wynikiem
Spada sprzedaż dwutygodników, „Tele Świat” nowym liderem (top 24)
„Scooby - Doo!” nadal liderem wśród pism dla dzieci, „Monster High” z największym wzrostem
Sprzedaż tygodników lokalnych w I półroczu 2013 roku (raport)
Rośnie sprzedaż „Bravo”, „Bravo Girl” z dużym spadkiem
Duży wzrost „Newsweeka” w I półroczu 2013, ostro w dół „Wprost” i „Uważam Rze”
„Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich, mimo utraty czytelników
“Newsweek” i “Polityka” z ogromną przewagą nad “W Sieci” i “Do Rzeczy”
„Uważam Rze Historia” z ogromnym spadkiem - ranking miesięczników historycznych
„Fakt” liderem sprzedaży dzienników w 2013 roku (ranking wszystkich gazet codziennych)
„Motor” liderem pism motoryzacyjnych, mimo spadku sprzedaży
„CD Action” nowym liderem wśród pism komputerowych, „PC World” najwięcej stracił
„Rzeczpospolita” z największym wzrostem wśród e-wydań, „Dziennik Gazeta Prawna” liderem
„Logo” traci czytelników, rośnie sprzedaż miesięczników „Playboy” i „Sukces”
„Dobre Rady” liderem wśród miesięczników poradnikowych, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej
Spadki wśród dwutygodników poradnikowych, „Przyjaciółka” liderem
Tylko „Gazeta Polska Codziennie” sprzedaje w kioskach coraz więcej
Wszystkie dzienniki regionalne straciły w I półroczu 2013 roku. „Dziennik Zachodni” liderem
Sprzedaż „Rzeczpospolitej” i „GW” ostro w dół w I pół. 2013 r.
„Gazeta Wyborcza” ze sprzedażą poniżej 200 tys. egz.
„Tele Tydzień” liderem tygodników. Pisma telewizyjne oraz yellow w czołówce (top 71)
„Przyślij Przepis” liderem sprzedaży miesięczników w 2013 roku (top 151)
„Przyjaciółka” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2013 r. (top 23)
„Dobre Rady” nowym liderem sprzedaży miesięczników, w dół tytuły branżowe (TOP 141)
Tylko „Podróże” zyskały wśród pism podróżniczych, „National Geographic” liderem
„Tele Tydzień” z najwyższą sprzedażą wśród tygodników w Polsce (top 68)
„Zabawy i Marzenia z Barbie” nowym liderem wśród pism dla dzieci, „Monster High” o 50 proc. do góry
„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow
Dwutygodniki z mniejszą sprzedażą, „Tele Świat” nowym liderem (top 23)
Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem
„Tele Świat” liderem, „TV14” z największym spadkiem
„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych, „Naj” o 202 proc. do góry