PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” liderem
„Tygodnik Zamojski” liderem wśród tygodników lokalnych, „Tygodnik Ostrołęcki” z największym spadkiem
“Sieci”, “Do Rzeczy” i “Uważam Rze” z najsłabszą sprzedażą
„Uważam Rze Historia” mimo spadku liderem miesięczników historycznych, „Newsweek Historia” dopiero trzeci
„Focus” nowym liderem wśród miesięczników popularnonaukowych
„Cztery Kąty” o 41 proc. w dół, ale nadal liderem pism wnętrzarskich
„Auto-Moto” nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych
„PC Format” nowym liderem wśród pism komputerowych, „Komputer Świat” z największym spadkiem
„Dobre Rady” najchętniej kupowanym pismem poradnikowym, „Olivia” z dużym wzrostem
„Twój Styl” liderem wśród pism luksusowych, „Harper’s Bazaar” dopiero 11.
„Fakt” liderem sprzedaży dzienników w kioskach, zyskał „Super Express”
„Dziennik Zachodni” liderem wśród dzienników regionalnych i lokalnych
“Super Express” i “Gazeta Polska Codziennie” zyskały czytelników
„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w Polsce (top 65)
Top 150 miesięczników w naszym kraju. Na czele „Przyślij Przepis”
„Przyjaciółka” i „Party” to dwutygodniki z największą sprzedażą (top 23)
„Przyjaciółka” liderem wśród dwutygodników poradnikowych w I kwartale 2013 roku
„Tygodnik Zamojski” z najwyższą sprzedażą wśród tygodników lokalnych
Tygodniki telewizyjne: zyskały tylko „Teleprogramy”, liderem „Tele Tydzień”
„Tele Świat” liderem wśród dwutygodników telewizyjnych w I kwartale 2013 roku
„Świat Wiedzy” liderem wśród pism popularnonaukowych, „Focus Historia” w marcu wyżej od „Uważam Rze Historia”
„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, „Twist” stracił najwięcej
„Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich, „Weranda” z największym wzrostem
„Motor” i „TopGear” liderami wśród pism motoryzacyjnych
„CD Action” liderem wśród pism komputerowych w I kwartale 2013 roku
„Dobre Rady” liderem wśród pism poradnikowych w I kwartale 2013 roku
„Tele Tydzień” liderem tygodników w Polsce (top 68)
„Dziennik Gazeta Prawna” liderem wśród sprzedaży e-wydań, „Rzeczpospolita” z największym wzrostem
Wszystkie dzienniki z mniejszą sprzedażą kioskową, „Fakt” liderem
Magazyny people: “Show” z największym spadkiem, “Gala” zyskała najwięcej
Spadła sprzedaż wszystkich dzienników regionalnych
“Rzeczpospolita”, “Przegląd Sportowy” i “Fakt” z coraz niższą sprzedażą