PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„CD Action” zdecydowanym liderem wśród pism komputerowych
„Dobre Rady” liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych, „Olivia” o 53 proc. do góry
„Twój Styl” w lipcu liderem wśród pism luksusowych, „Joy” z największym spadkiem
„Rzeczpospolita” liderem sprzedaży e-wydań
„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej, „Rzeczpospolita” z największym spadkiem
„Dziennik Zachodni” na czele dzienników regionalnych i lokalnych
Coraz mniejsza sprzedaż „Faktu” i „Gazety Wyborczej” - traci też „Gazeta Polska Codziennie”
„Przyślij Przepis” najchętniej kupowanym miesięcznikiem w I półroczu 2013 roku
“Party” liderem wśród dwutygodników people, “Flesz” stracił w lipcu najwięcej
Spada sprzedaż pism podróżniczych, „National Geographic” liderem w I półroczu br.
Pisma plotkarskie w czołówce najpopularniejszych tygodników w Polsce (top 65)
„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem wśród pism dla dzieci w I półroczu 2013 roku
„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników w I półroczu, zyskała tylko „Gala”
„Cztery Kąty” najchętniej kupowanym magazynem wnętrzarskim (raport za I półrocze br.)
„Focus Historia” liderem w I półroczu br., „Uważam Rze Historia” o 62 proc. w dół
Słaba sprzedaż tygodników lokalnych, liderem „Tygodnik Zamojski”
“Wprost”, “Gazeta Polska” i “Uważam Rze” ostro w dół
„Motor” i „Top Gear” liderami wśród pism motoryzacyjnych w I półroczu 2013 roku
„CD Action” liderem pism komputerowych w I półroczu, traci „PC Format”
„Men’s Health” najchętniej kupowanym pismem męskim w I półroczu br., „Logo” z największym spadkiem
„Olivia” najwięcej zyskała w I półroczu br., „Dobre Rady” liderem wśród pism poradnikowych
Ranking pism luksusowych w I półroczu 2013, „Twój Styl” liderem - coraz niższa sprzedaż „Harper’s Bazaar”
Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem
„Rzeczpospolita” liderem sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” w kioskach sprzedaje już tylko 10 tys. egz.
„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych w I półroczu br., „Naj” o 202 proc. do góry
Coraz mniejsza sprzedaż dzienników regionalnych i lokalnych, „Gazeta Pomorska” liderem
Spada sprzedaż dzienników, „Gazeta Wyborcza” poniżej 190 tys. egz.
Polacy najchętniej kupują tygodniki telewizyjne i plotkarskie
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” na czele
„Dobre Rady” nowym liderem sprzedaży miesięczników (Top 137)