W sierpniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tabloidu „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 329 830 egz., co w porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku oznacza spadek o 11,20 proc. - wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Druga lokata należała do „Gazety Wyborczej” (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 191 161 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 16,52 proc.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Super Express” (Murator). Jego wynik w sierpniu br. zmniejszył się o 5,72 proc. do 150 591 egz.
Oczko niżej znalazła się „Rzeczpospolita” (Gremi Media), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 14,54 proc. i wyniosła 64 179 egz.
W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku największym wzrostem (o 6,93 proc.) pochwalić się może „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Tytuł ten został odświeżony w lipcu br. (więcej na ten temat).












