PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Pisma wnętrzarskie: „Cztery Kąty” liderem, „Dom & Wnętrze” znów najwięcej traci
Pisma młodzieżowe: odmienione „Dziewczyna” i „Popcorn” radzą sobie słabo
„CD Action” liderem, znów najwięcej stracił „Chip”
Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów straciły, najwięcej „Logo”
Poradniki dla pań tracą, liderem „Świat Kobiety”
“Glamour” liderem wśród miesięczników luksusowych dla kobiet
Pisma people: „Viva!” o 110 proc. do góry
Wszystkie dzienniki regionalne straciły w maju czytelników
Miesięczniki dla dzieci: „Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem
Sprzedaż miesięczników podróżniczych: „National Geographic Polska” liderem, stracił „Voyage”
„Bravo” liderem, „Dziewczyna” i „Popcorn” ze słabszymi wynikami
Tygodniki telewizyjne Bauera tracą, liderem “Tele Tydzień”
Tygodniki lokalne: „Regionalna” liderem, ale z największym spadkiem
„Newsweek” zyskał dzięki Lisowi 30 proc., w dół „Przekrój” i „Wprost”
„Świat Wiedzy” liderem, „Świat Nauki” o 17 proc. w dół
„PC Format” liderem, „Chip” i „PC World” tracą
„Avanti” pokonało „Twój Styl”, „Shape” o 42 proc. w dół
Wszystkie gazety regionalne straciły, „Dziennik Polski” aż 22 proc.
„Party” liderem, ale traci. „Gala” najbardziej na plusie
„Super Express”: Rekordowa okładka z 700 mln zł dla Kościoła i Górniak
„National Geographic Polska” liderem, „Traveler” o 41 proc. do góry
Magazyny popularnonaukowe tracą, najbardziej „Focus”
Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera, liderem “Tele Tydzień”
Pisma młodzieżowe: „13 Magazyn Nastolatki” w dół, zyskało „Bravo Girl”
„Fakt”: rekord dzięki aferze solnej, najsłabiej Waśniewscy z psem - raport za marzec 2012
Ranking pism wnętrzarskich: „Moje Mieszkanie” do góry, „Dom & Wnętrze” w dół
„PC Format” zyskał 65 proc. dzięki obniżce ceny, „Chip” traci
Tygodniki lokalne: „Regionalna” nie jest już liderem i straciła najwięcej
“Przekrój” i “Wprost” sporo straciły, “Newsweek” do góry
Pisma motoryzacyjne: na plusie “Auto Świat Poradnik”, “TopGear” i “Classic Auto”
Duże spadki w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów
Poradniki dla kobiet tracą, najbardziej “Naj” i “Olivia”