- Mediapanel Trzy czwarte polskich internautów na Messengerze. Teams popularniejszy od Zooma
Z Messengera korzysta ponad 70 proc. polskich internautów, każdy spędza na platformie prawie 8 godzin. Spory spadek zanotowały komunikatory Google’a, a wzrosły zasięgi Discorda, Zooma i Clickmeeting.
- Mediapanel Milion Polaków na SkyShowtime. HBO Max, Canal+ online i Polsat Box Go ze wzrostami
Przez pierwsze dwa tygodnie SkyShowtime odwiedziło milion polskich internautów. Większość platform streamingowych - na czele z Netfliksem, Playerem i Polsat Go - zanotowała niższą oglądalność niż w styczniu. Natomiast HBO Max dzięki wzrostowi wyprzedziło Disney+, a Canal+ online wysunął się nad Prime Video.
- Mediapanel Polscy internauci półtorej godziny dłużej na Facebooku, Instagram i Blogspot ze spadkami
W styczniu spore spadki odwiedzalności zanotowały Instagram i Blogspot, natomiast mocno wzrosły wyniki LinkedIn i Siepomaga.pl. Na liderującym zasięgowo Facebooku średni czas korzystania wydłużył się o prawie półtorej godziny, platforma zbliżyła się pod tym względem do TikToka.
- Andrzej Garapich Zmarł Andrzej Garapich, były prezes PBI
Nie żyje Andrzej Garapich, w przeszłości m.in. prezes Polskich Badań Internetu oraz wicedyrektor ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych w Telewizji Polskiej. W ostatnich latach zmagał się z chorobą nowotworową.
- show-biznes Pomponik i show-biznes na o2.pl wyprzedziły Plejadę, ponad pół godziny na Pudelku
W styczniu Pomponik i sekcja o show-biznesie na o2.pl zyskał ponad 1 mln użytkowników, dzięki czemu wysunęły się nad Plejadę i Jastrząbpost. Mocno wzrosła też odwiedzalność działu show-biznesowego portalu Radia ZET. Na Pudelku użytkownicy spędzili średnio ponad pół godziny.
- Mediapanel WRC.net.pl liderem witryn motoryzacyjnych. otoMoto i OLX przyciągają najdłużej
Wśród platform o motoryzacji zdecydowanym liderem zasięgowym jest WRC.net.pl. Zdecydowana większość czołowych witryn przyciąga użytkowników na kilka minut, za to na otoMoto i w sekcji motoryzacyjnej OLX internauci spędzają ponad pół godziny.
- Mediapanel Strony główne: Onet z większą przewagą nad WP, portal Radia ZET przed Fakt.pl
W styczniu strona główna Onetu zyskała użytkowników, za to w analogicznej witrynie WP.pl mocniej wydłużył się czas korzystania. Strona główna portalu Radia ZET po duży wzroście wysunęła się nad tę portalu „Faktu”.
- Mediapanel Działy regionalne TVN24.pl i Eska.pl mocno w górę Trojmiasto.pl i sekcja Onetu przyciągają najdłużej
Wśród platform z informacjami regionalnymi i lokalnymi liderem zasięgowym jest niezmiennie Nasze Miasto, a najdłużej internauci spędzają w serwisie Trojmiasto.pl i sekcji regionalnej Onetu. Mocno wzrosła odwiedzalność analogicznych działów na portalach Radia Eska i TVN24.
- Mediapanel Roblox przyciąga polskich internautów na dłużej niż Coin Master (TOP10 platform gamingowych)
Najpopularniejszą platformą gamingową w Polsce pozostaje Roblox, wyprzedzając gry mobilne Coin Master, Brawl Stars i Stumble Guys. Z witryn opisujących gry na czele są Gry-online.pl.
- Mediapanel „Super Express” zwiększył przewagę nad „Faktem” w internecie, „PS” z Onetem przed „Gazetą Wyborczą”
Portal „Super Express” pozostaje zdecydowanym liderem zasięgowym wśród platform dzienników ogólnopolskich. Na najdłużej internautów przyciąga połączona witryna „Przeglądu Sportowego” i sekcji sportowej Onetu, która tak samo jak i.pl osiągnęła duży wzrost liczby użytkowników.









