- Auto Parts Limitowana seria Renault Kadjar Runmageddon wyprzedana
Limitowana seria samochodów Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu wyprzedała się w przeciągu 1,5 miesiąca od daty premiery. Sprzedano całą serię 50 sztuk. Cena pojedynczego samochodu wynosiła 85 900 zł. Wprowadzony na rynek model był zwieńczeniem całorocznych działań marketingowych Runmageddonu z Renault Polska, które rozpoczęły się od umowy podpisanej na początku 2017 roku.
- Logistics and Transportation Industry Grupa Klarna na #TEH
Już 8 listopada br., w warszawskim Centrum EXPO XXI odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń w branży e-Commerce w Polsce – Targi eHandlu. W tegorocznej, trzynastej edycji, weźmie udział ponad 130 przedstawicieli firm związanych z handlem online. Wśród licznych wystawców swoje stoisko będzie mieć reprezentant grupy Klarna w Polsce – Sofort GmbH, jeden z czołowych dostawców usługi przelewu bezpośredniego pod nazwą „Przelew.”.
- Face It Aroma Stone SPA wybiera agencję Face It
Do grona klientów agencji public relations Face It dołączył hotel Aroma Stone SPA. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji.
- Huawei Huawei w testach sieci 5G przekracza transfer 32 Gb/s i prezentuje aplikację Network Slicing
Koncern Huawei zakończył drugą fazę testów technologii 5G. Inżynierom udało się uzyskać prędkość przesyłu danych przekraczającą 32 Gb/s. Huawei zaprezentował też Network Slicing, pierwszą aplikację przeznaczoną dla inteligentnych sieci.
- Video Gaming Stoisko MODECOM z premierami i strefą Free2Play
Firma MODECOM – producent sprzętu IT i akcesoriów gamingowych z serii MODECOM Volcano Gaming pojawi się na Warsaw Games Week. MODECOM został sponsorem Poznań Game Arena na lata 2016 – 2017, umacniając swoją obecność w grupie graczy. Teraz przyszedł czas na stołeczne WGW. MODECOM na targach Warsaw Games Week, które odbędą się w dniach 13-15 października w EXPO XXI w Warszawie, pojawi się ze swoim stoiskiem po raz pierwszy.
- Agnieszka Berlińska Agnieszka Berlińska, Monika Rosłoniec, Marcin Liwarski i Zuzanna Rożek w KukBuku
Do zespołu wydawnictwa kulturalno-kulinarnego KukBuk dołączyli Agnieszka Berlińska (jako zastępczyni redaktorki naczelnej), Monika Rosłoniec (jako redaktorka wydania internetowego), Marcin Liwarski (jako grafik) i Zuzanna Rożek (jako digital marketing specialist), a stałą współpracę zaczęły Magdalena Olszewska i Małgorzata Minta.
- Industries RAFAKO S.A. zaprezentowało swoje technologie na konferencji SOxNOx w Indiach
W New Delhi odbyła się konferencja pod nazwą SOxNOx Conference - Expo - Awards. Pośród uczestników znalazło się także RAFAKO S.A. jako dostawca technologii z zakresu odsiarczania i odazotowania spalin. Wydarzenie zorganizowane zostało przez fundację Mission Energy.
- Maciej Cłapiński Maciej Cłapiński wspólnikiem Grzegorza Kucia w agencji TEN Team
Maciej Cłapiński kupił od Grzegorz Kucia połowę udziałów agencji marketingowej TEN Team. Będzie w niej odpowiadał m.in. za działania new business.
- e-sport Rośnie oglądalność e-sportu przez Polaków, PGL Major Kraków z 3 milionami godzin na Twitch
Według danych dostępnych w serwisie gamingowym Twitch coraz więcej polskich internautów ogląda transmisje z rozgrywek e-sportowych. W okresie od stycznia do sierpnia 2017 roku relacje live z zawodów w Counter Strike: Global Offensive były oglądane w Polsce przez ponad 6 milionów godzin, a najbardziej popularna impreza w szczytowym momencie oglądalności przyciągnęła prawie 106 tysięcy widzów.
- Modern-Expo Modern-Expo wybiera agencję Face It
Modern-Expo, producent wyposażenia sklepów, w drodze rekomendacji wybrała do obsługi komunikacyjnej agencję PR Face It.









