Produkty marki WIŚNIOWSKI podbiły Francję

Zakończyło się największe tegoroczne wydarzenie w branży budowlanej w Europie – targi Batimat 2017. Między 6 i 10 listopada francuskie centrum wystawiennicze Paris Expo Porte de Versailles stało się mekką branży budowlanej. Była to gratka dla wszystkich przedsiębiorstw europejskiego i światowego formatu, w tym dla firmy WIŚNIOWSKI. Batimat to targi z ponad 50-letnią tradycją, odbywające się co 2 lata i przedstawiające najnowsze osiągnięcia i innowacje w dziedzinie budownictwa, stolarki i wyposażenia wnętrz. Na stoisku firmy WIŚNIOWSKI, zwiedzający mogli zapoznać się z produktami zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla przemysłu. Produkty marki spotkały się z uznaniem reprezentantów branży i gości odwiedzających imprezę, imponując unikalnymi rozwiązaniami technologicznymi i atrakcyjnym designem. „Nasze produkty zostały przyjęte na targach bardzo pozytywnie. Rynek francuski jest dość specyficzny i jak każdy ma swoje charakterystyczne potrzeby. Przygotowując się do wystawy staraliśmy się do tych wymagań dostosować, wybierając produkty na najwyższym poziomie wzornictwa i funkcjonalności. Targi były doskonałą platformą do wymiany doświadczeń i opinii na ich temat, dzięki czemu będziemy mogli je udoskonalać.” - podsumowuje Paweł Cymorek, Dyrektor Sprzedaży Europa Zachodnia firmy WIŚNIOWSKI. WIŚNIOWSKI przede wszystkim promował system Home Inclusive czyli kolekcję bram garażowych, drzwi i ogrodzeń, cechującą się wyjątkowo spójną linią stylistyczną. Jednolity design w domowej przestrzeni użytkowej został już doceniony na mediolańskich targach MADE expo, jednak kolekcja Home Inclusive to więcej niż tylko wygląd. Znajduje się w niej między innymi flagowy produkt firmy, brama PRIME, oferująca najwyższej klasy bezpieczeństwo jak i parametry termoizolacyjne. W skład kolekcji wchodzą również nowoczesne drzwi CREO – skupiające w sobie piękno, komfort i bezpieczeństwo. Poza tym, WIŚNIOWSKI pokazał również swoje rozwiązania renowacyjne, RenoSystem i bramę UniPro Nano, umożliwiające montaż nowoczesnych i estetycznych bram nawet w starych, pozornie niedostosowanych do tego budynkach. W prezentowanej ofercie firmy nie zabrakło także produktów dedykowanych dla przemysłu i budownictwa publicznego, czyli solidnych ogrodzeń, bram przemysłowych oraz drzwi stalowych i aluminiowych – wszystko to w ciekawym wzornictwie i wielu wariantach wykończeniowych. Wreszcie WIŚNIOWSKI zaprezentował również produkty dla domu inteligentnego, powstałe dzięki współpracy z francuską firmą Somfy, czyli system smartCONNECTED wraz z napędem garażowym Metro IO i sterownikiem Ri-Co. Oferta firmy rośnie z roku na rok, wraz z jej konkurencyjnością na rynkach europejskich. Udział w imprezie był prawdziwą inspiracją dla wszystkich jej uczestników, mogących śledzić najnowsze trendy i znaleźć olbrzymią motywację do dalszego rozwoju. WIŚNIOWSKI (press box)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"