- AXA Group AXA Group rewiduje plany reklamowe
AXA Group przegląda swoje zobowiązania w zakresie planowania izakupu mediów.
- RSA Medialny budżet RSA dla Starcom
Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na globalne planowanie i zakupmediów dla brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej RSA.
- Agora Rezygnacja członka rady nadzorczej Agory
Sanford Schwartz zrezygnował w piątek z funkcji członka radynadzorczej Agory.
- GroupM GroupM: wydatki reklamowe na Wyspach spadną w b.r. o 14 proc.
GroupM prognozuje 14-procentowy spadek wydatków reklamowych wbieżącym roku w Wielkiej Brytanii.
- Mindshare Globalny budżet medialny Zurich dla Mindshare
Dom mediowy Mindshare wygrał przetarg na globalne planowanie izakup mediów dla Zurich Financial Services Group.
- Colgate-Palmolive Focus Media Group zdobyła budżet Colgate-Palmolive
Agencja Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę marketingowąColgate-Palmolive. W ramach umowy będzie pracować dla wszystkichmarek tej firmy.
- Red Bull Red Bull szuka agencji dla swojej nowej marki
Producent Red Bulla szuka agencji reklamowej do obsługi swojejnowej marki - Red Bull Simply Cola.
- Focus Media Group Monika Górska dyrektorem zarządzającym Focus Media Group
Monika Górska objęła nowoutworzoną funkcję dyrektora zarządzającego w agencji Focus Media Group. Wcześniej zajmowała stanowisko client service directora, które teraz przejęła Joanna Żuk.
- Uniglatt 'Jak oni gładzą' w kampanii Uniglatt (wideo)
Pod hasłem "Jak oni gładzą" prowadzona jest kampania reklamowagładzi Uniglatt. Akcja nawiązuje do programów typu "talent show".
- NOMI Wojciech Mann w reklamie NOMI (wideo)
Ruszyła kampania telewizyjna sieci marketów budowlanych NOMI,przygotowana przez agencję reklamową Opus B.









