- Trójka Trójka straciła 30 proc. wpływów z reklam, więcej zarobiła Jedynka
Przychody reklamowe Polskiego Radia zwiększyły się w ub.r. o 1 proc. do 41,38 mln zł. O ile Jedynka zanotowała wzrost o 52 proc., o tyle wpływy z reklam w Trójce skurczyły się o 30 proc.
- Paweł Milkowski Paweł Milkowski: z Le Pont Publicis Groupe do ekstrakt.studio
Paweł Milkowski, ostatnio związany z jednostką Le Pont w Publicis Group został dyrektorem zarządzającym w esktrakt.studio.
- VivaTech Zaufanie i rozwój w świecie innowacji
Po dwóch latach covidowych ograniczeń największe targi technologiczne w Europie - Viva Technology (VivaTech) - ponownie zagościły w Porte de Versailles w pełnej krasie. Spostrzeżeniami z nich oraz wiedzą na temat prognozowanych tam trendów dla branży dzieli się z Wirtualnemedia.pl Konrad Dorabialski, co-managing directora Publicis Le Pont.
- Acer Acer w nowej kampanii zachęca do podjęcia działań na rzecz Ziemi
Firma Acer, producent sprzętu komputerowego rozpoczęła nową kampanię pod hasłem "Join the green race", w ramach której promuje proekologiczne zachowania. Ambasadorką akcji została Magdalena Boczarska.
- Bank Pekao SA Leo Burnett wygrała przetarg Banku Pekao na obsługę kreatywną
Agencja reklamowa Leo Burnett, należąca do Publicis Group wygrała rozpoczęty w IV kwartale 2021 roku przetarg na obsługę kreatywną Banku Pekao SA. Wcześniej bank współpracował w tym zakresie z agencją Saatchi&Saatchi również należącą do Publicis Groupe.
- Joanna Ignaczak Joanna Ignaczak odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer brandingową w Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczasowa senior PR managerka w agencji MSL, dołączyła do zespołu communications Publicis Groupe (należą do niej m.in. agencje Leo Burnett, Starcom, Zenith), obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.
- Magdalena Zatorska Magdalena Zatorska: z Sigma Bis do Spark Foundry
Do zespołu agencji mediowej Spark Foundry (Publicis Groupe) dołączyła Magdalena Zatorska obejmując stanowisko communications managerki, Ostatnio pracował w Sigma Bis, agencji mediowej utworzonej przez PKN Orlen i Grupę PZU.
- RMF FM RMF FM pierwszy raz przekroczyło 100 mln zł wpływów
Spółka nadająca radio RMF FM i internetowe RMF24 w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 29,3 proc. do 105,68 mln zł i zysku netto z 13,97 do 17,88 mln zł. W br. nie spodziewa się skokowego wzrostu kosztów, bo energia i paliwa stanowią ich niewielką część - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
- CMO Awards Olga Korolec z tytułem Grand Prix w konkursie CMO Awards
Olga Korolec, chief marketing officer & group sustainability director w Ringier Axel Springer, zdobyła Grand Prix w pierwszej edycji konkursu CMO Awards, organizowanego przez Shortlist Consulting.
- Audytorium 17 Audytorium 17: 3,2 mln zł więcej wpływów, 290 tys. zł zysku, nowe osoby w radzie nadzorczej
Spółka Audytorium 17 sprzedające ofertę reklamową rozgłośni regionalnych Polskiego Radia w ub.r. osiągnęła 9,44 mln zł przychodów sprzedażowych i 286,7 tys. zł zysku netto. Do rady nadzorczej firmy zostali powołani prezes Radia Kraków, Radia Katowice i Radia Olsztyn.









