- Job Fairs Dentsu Innovation Camp - grupa Dentsu Aegis Network Polska zaprasza studentów na warsztaty i płatne staże
Dentsu Aegis Network Polska, do której należą agencje Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar, iProspect, Posterscope i Hypermedia – linked by Isobar oraz domów mediowych Carat Polska i Vizeum Poland, a także Amplifi i Amnet rozpoczyna dedykowany studentom projekt stażowy – Dentsu Innovation Camp.
- Mateusz Sarat Mateusz Sarat za Piotra Kossakowskiego digital & innovation managerem w Carat Polska
Mateusz Sarat awansował w domu mediowym Carat Polska (należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko digital & innovation managera, zastępując na nim odchodzącego z firmy Piotra Kossakowskiego.
- Zott Świąteczna radość rodziny reklamuje twaróg Zott Natur (wideo)
W telewizji zaczęła się kampania reklamowa twarogu Zott Natur (produkowanego przez Zott Polska) związana ze świętami wielkanocnymi. Akcję przygotowały agencja Pahnke Markenmacherei i dom mediowy Carat Polska.
- Paulina Olender Paulina Olender nowym key account managerem w Ebola Play Polska
Do zespołu Ebola Play Polska dołączyła Paulina Olender, gdzie objęła stanowisko key account managera.
- Agata Majecka Agata Majecka chief digital officerem w ZenithOptimedia Group
Agata Majecka objęła w domu mediowym ZenithOptimedia Group nowo utworzoną funkcję chief digital officera. Jednocześnie pozostała dyrektorem zarządzającym struktur Performics i Newcast.
- Jakub Grzelak Jakub Grzelak i Robert Ploch: z MediaCom Warszawa do Carat Polska
Jakub Grzelak i Robert Ploch dołączyli do zespołu domu mediowego Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska). Obaj ostatnio pracowali w Mediacom Warszawa.
- Carat Polska Carat Polska w nowych usługach cyfrowych łączy social media, content marketing i technologię
Dom mediowy Carat Polska (należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska) stawia na content, technologie i monitoring internetu. W ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty trzy rozwiązania w tym zakresie: House of Loop, House of Apps i House of Content.
- Polskie Radio Obama, Czerwony Kapturek i Łąki Łan reklamują cyfrowe Polskie Radio (wideo)
Polskie Radio ruszyło z kolejną odsłoną kampanii promującej cyfryzację radia. Działania obejmujące telewizję, radio, prasę i internet przygotowały agencja Isobar Polska i dom mediowy Carat (należące do Dentsu Aegis Network Polska).
- Generali Generali w reklamach „zmienia ubezpieczenia” (wideo)
Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Grupy Generali Polska pod hasłem „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”. Akcję przygotowały firmy Testardo Gram, Carat Polska i Isobar Poland.
- belVita Ciastka belVita reklamowane „dla mistrzów poranka” (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach startuje kampania reklamowa ciastek śniadaniowych belVita (produkowanych przez Mondelez Polska). Akcja - przygotowana przez firmy VML Poland, Carat Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants - przebiega pod hasłem „Dla mistrzów poranka”.









