- VeloBank VeloBank z nową agencją mediową
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital, wybierając do współpracy agencję Initiative (Mediabrands). Ostatnio bank w tym zakresie współpracował ze Spark Foundry (Publicis Groupe).
- PKP Intercity Sigma Bis, Carat, Initiative i inni walczą o budżet mediowy PKP Intercity
Siedem agencji zgłosiło się do przetargu na obsługę mediową PKP Intercity. Są wśród nich m.in. Carat (dentsu), Initiative (Mediabrands), Starcom (Publicis Groupe) i Sigma Bis (należy do PZU i Orlenu). Walczą o budżet oszacowany na ok. 20 mln zł.
- Sylwia Snopkiewicz Sigma Bis ma nową osobę w zarządzie
Sylwia Snopkiewicz, przez ostatnie lata dyrektorka marketingu firmy ubezpieczeniowej Generali dołączyła do zarządu agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU.
- RECMA UM i Omnicom Media Group pozyskały najwięcej klientów
Firma badawcza RECMA opublikowała globalny raport „New Biz Balance” za rok 2023. W czołówce agencji, które zdobyły nowych klientów znalazły się: UM (Mediabrands), Heart&Science (Omnicom Group) i OMD (Omnicom Group).
- Lisa Humphreys Lisa Humphreys na czele zespołu obsługującego Nestlé w Europie
Lisa Humphreys, dyrektor operacyjna GrupyM w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), została mianowana na nowo utworzone w WPP stanowisko client lead Nestlé na region Europy.
- Michał Taranta Michał Taranta director of operations w Kinesso
Michał Taranta, dotychczasowy digital director w zespole strategii grupy IPG Mediabrands, dołączył do działającej w jej strukturach agencji performance marketingu Kinesso i objął stanowisko director of operations.
- przetarg Kinesso agencją digitalową Vectry
Vectra wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji Kinesso (IPG Mediabrands).
- Katarzyna Cycoń - Kościówko Katarzyna Cycoń-Kościówko i Krzysztof Wus w Publicis Groupe
Katarzyna Cycoń - Kościówko i Krzysztof Wus dołączyli do zespołu investment & trading, zajmującego się realizacją strategii handlowych i inwestycyjnych dla klientów agencji mediowych Publicis Groupe oraz analityką biznesową w obszarze mediów i reklamy.
- Porsche Inter Auto Kinesso odpowiada za obsługę Porsche Inter Auto w digitalu
Kinesso, agencja performance marketingu będąca częścią IPG Mediabrands, odpowiada za kompleksową obsługę sieci dilerskiej Porsche Inter Auto w zakresie strategii, optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.
- Sigma Bis Sigma Bis to nie dom mediowy, tylko konwojent przewożący państwowe pieniądze
Nowy rząd weryfikuje kolejne przedsięwzięcia i projekty swoich poprzedników - Prawa i Sprawiedliwości. To za ich czasów powstała pierwsza na polskim rynku agencja mediowa należąca do państwowych spółek - Sigma Bis. Czy pozostanie na rynku? - To nie jest dom mediowy, tylko konwojent, który przewozi pieniądze ze Spółek Skarbu Państwa tam, gdzie mają trafić. Może to jest legalne, ale na pewno nieetyczne - uważa Szymon Gutkowski. Zdaniem Weroniki Szwarc - Bronikowskiej agencja powinna zostać, a jej zespół powinien udowodnić, że to co robił miało wystarczająco dobrą jakość, a nie było wyłącznie politycznym projektem.









