"Wyprzedaż pieniędzy" z wampirami reklamuje eurobank

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej eurobanku, wykorzystująca postaci trójki wampirów. Reklama telewizyjna promuje ofertę pożyczki gotówkowej. Kampanię przygotowały Leo Burnett, Propeller Film i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Wyprzedaż pieniędzy" z wampirami reklamuje eurobank

W nowej kampanii telewizyjnej, utrzymanej w humorystycznej konwencji, wampiry planują napad na bank. Przebierają się w kominiarki i wkraczają do oddziału eurobanku. Okazuje się, że nie przyszli wymusić pieniędzy, ale je pożyczyć, w eurobanku trwa "wyprzedaż pieniędzy" - w ramach pożyczki na kwotę 10 tys. zł, RRSO wynosi 9,17% proc. W reklamie występuje też twarz banku, Piotr Adamczyk.

Kampania potrwa do 2 listopada i oprócz telewizji, obejmuje internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom.

Wampiry promują eurobank

W marciu tego roku eurobank ruszył z nową komunikacją reklamową pod hasłem „Na codzienne i niecodzienne sprawy”. Bohaterami reklam zostały trzy postaci wampirów: Felix (w tej roli Robert Jarociński), Vlad oraz Maciek (w tej roli Jan Kardasiński). Działania w ramach nowej platformy rozpoczął spot „Życie wampirów w Polsce”. W kolejnej odsłonie promowały zaś Konto Active.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"