YouTube testuje reklamy pre-roll przy materiałach stacjitelewizyjnych

YouTube rozpoczął testowanie reklam typu pre-roll (umieszczanychprzed danym materiałem) przy treściach pochodzących od BBCWorldwide, Channel 4, Discovery, ITN oraz National Geographic.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wśród pierwszych reklamodawców, którzy biorą udział w tymprogramie, są m.in. Activision, Renault, Match.com, Nissan i WarnerBrothers.

Jako pierwsze reklamy pre-roll, których zalecana długość to od15 do 30 sekund, pojawiły się przy treściach Channel 4, w ramachkampanii promującej najnowszą komedię wytwórni Warner Brothers pt."Kac Vegas" ("The Hangover").

Do tej pory telewizje czerpały dochody ze swoich kanałów wnależącym do Google serwisie poprzez reklamy umieszczane wokółswoich treści, np. typu display, ale nigdy poprzez reklamy typupre-roll.

źródło: Marketing Week

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów