PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
TalentMedia i Gameset partnerami strategicznymi
Abstra z 2,9 mln zł wpływów. 40 proc. z Abstrachuje.tv, Beksy i Nieprzygotowani najmocniej w górę
Abstra z 2,9 mln zł wpływów. 40 proc. z Abstrachuje.tv, Beksy i Nieprzygotowani najmocniej w górę
Fiskus nie uzna kosztów produkcji filmów przez youtuberów. „Wyjątkowo restrykcyjne stanowisko”
Fiskus nie uzna kosztów produkcji filmów przez youtuberów. „Wyjątkowo restrykcyjne stanowisko”
Kanały Orłosia, Sekielskiego, Rucińskiego, Paczesia i Piaseckiej w Video Brothers
Kanały Orłosia, Sekielskiego, Rucińskiego, Paczesia i Piaseckiej w Video Brothers
Kanał youtube’owy Naukowy Bełkot sponsorem tytularnym koszykarzy AZS UMCS Lublin
14 proc. youtuberów nie oznacza filmów reklamowych
14 proc. youtuberów nie oznacza filmów reklamowych
forBET sponsorem kanału youtube'owego Kartofliska
Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)
Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)
Krzysztof Golonka: z Gamellon do TalentMedia
Krzysztof Golonka: z Gamellon do TalentMedia
Youtube wprowadza sklepy z gadżetami i płatne kanały, aby pomóc zarabiać twórcom
Youtube wprowadza sklepy z gadżetami i płatne kanały, aby pomóc zarabiać twórcom
TalentMedia testuje platformę TalentTube do realizacji kampanii content marketingowych z youtuberami
TalentMedia testuje platformę TalentTube do realizacji kampanii content marketingowych z youtuberami
Blowek z najpopularniejszym polskim kanałem na YouTubie, wyprzedził Sylwestra Wardęgę
Blowek z najpopularniejszym polskim kanałem na YouTubie, wyprzedził Sylwestra Wardęgę
Ośmiu zagranicznych youtuberów w akcji promującej walory turystyczne Polski
Universal Music Polska wycofał część roszczeń wobec Pawła Opydo. „Liczymy, że uda nam się dogadać”
Universal Music Polska kontra youtuber Paweł Opydo. Wytwórnia chce zgody na urywki klipów jej wykonawców
Jacek Kurski: wideo Klaudii Jachiry to nie parodia, kostka z logo TVP1 prowadziła do mylnego przekonania, że to reportaż TVP
Jacek Kurski: wideo Klaudii Jachiry to nie parodia, kostka z logo TVP1 prowadziła do mylnego przekonania, że to reportaż TVP
Paweł Stano: rozrywka i edukacja na YouTube najbardziej dochodowe, stawek youtuberów nie sposób dokładnie podać
Youtuberzy promują internet i telewizję od Netii
Youtuberzy promują internet i telewizję od Netii
Blowek i Stuu na czele youtuberów gamingowych, Multi i GPlay najczęściej oceniani negatywnie (TOP10)
Blowek i Stuu na czele youtuberów gamingowych, Multi i GPlay najczęściej oceniani negatywnie (TOP10)
Piłkarski cykl od „5 sposobów na…” w kampanii piwa Warka (wideo)
Piłkarski cykl od „5 sposobów na…” w kampanii piwa Warka (wideo)
Lidija Vukić: TalentMedia nie jest klasycznym MCN-em, Facebook na razie nie konkuruje z YouTube’em w autorskim wideo
Lidija Vukić: TalentMedia nie jest klasycznym MCN-em, Facebook na razie nie konkuruje z YouTube’em w autorskim wideo
Po kolejnych kontrowersyjnych filmach YouTube odcina Logana Paula od przychodów reklamowych
Video Brothers chce pomagać youtuberom w ekspansji zagranicznej
Video Brothers chce pomagać youtuberom w ekspansji zagranicznej
Twórcy internetowi i influencer marketing: jak był rok 2017, co nas czeka w 2018?
Wardęga z 3,5 mln subskrybentów, AbstrachujeTV najchętniej oglądani, czuuX krytykowany (TOP20 youtuberów)
Grupa Abstra dołącza do oferty Polsat Media AdTube
Grupa Abstra dołącza do oferty Polsat Media AdTube
Polsat Media będzie sprzedawać ofertę kanałów youtube'owych współpracujących z TalentMedia
Youtuberzy promują Tymbark grami w rozszerzonej rzeczywistości (wideo)
Youtuberzy promują Tymbark grami w rozszerzonej rzeczywistości (wideo)
Najlepsi youtuberzy zarabiają kilkanaście mln dolarów rocznie, DanTDM przed PewDiePie. „Branża na wschodzącej fali”
Najlepsi youtuberzy zarabiają kilkanaście mln dolarów rocznie, DanTDM przed PewDiePie. „Branża na wschodzącej fali”
Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy i finalista „Masterchef” w kampanii Szlachetnej Paczki (wideo)
Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy i finalista „Masterchef” w kampanii Szlachetnej Paczki (wideo)
Marcin Gadziński: e-wydawcy w czasach czasach adlocków, spadków reklamy display oraz dominacji Facebooka i Google’a
Marcin Gadziński: e-wydawcy w czasach czasach adlocków, spadków reklamy display oraz dominacji Facebooka i Google’a
Stuu, Martin Stankiewicz i Naruciak wyśmiewają paradokument „Szkoła” w Player.pl