Yuri Drabent z youtuberami w kampanii „#lapjaja” o profilaktyce raka jądra (wideo)

Yuri Drabent, creative director agencji Isobar Polska, dwuminutowym klipem zainicjował akcję społeczną #lapjaja, której celem jest przełamywanie tabu związanego z rakiem jądra oraz zachęcenie młodych mężczyzn do badań profilaktycznych w tym zakresie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Yuri Drabent z youtuberami w kampanii „#lapjaja” o profilaktyce raka jądra (wideo)

Yuri Drabent w dwuminutowym filmie opowiada historię Wojciecha Walczaka, autora bloga "Złap raka za jaja" i współwłaściciela agencji strategicznej Melting Pot, który zachorował na nowotwór jądra. Dyrektor kreatywny Isobar Polska zachęca też mężczyzn do samobadania.

Jak tłumaczą organizatorzy, rak jądra dotyka przede wszystkim młodych ludzi, w wieku 20-40 lat. Nowotwór ten odpowiednio wcześniej wykryty daje 100 proc. szans na wyleczenie, nawet jeśli w najgorszym wypadku będzie wymagać bolesnej psychicznie i fizycznie chemioterapii. Można go bardzo łatwo wykryć już we wczesnym stadium - wystarczy regularnie „łapać się za jajka”, czyli wykonywać samobadanie jąder.

W ramach kampanii powstała strona internetowa lapjaja.pl oraz materiały informacyjne i promocyjne w internecie i tradycyjnych mediach.

Biorą w niej udział zarówno znani mężczyźni (Yuri Drabent, Cyber Marian, Śmiechawa - mają pojawić się kolejni internetowi influencerzy ), jak i zwykli ludzie. Organizatorzy zachęcają ich „do łapania jaj”, nagrywania tego na telefon, aparat czy kamerę i wrzucania do przestrzeni social media z hasztagiem #lapjaja oraz odniesieniem do strony akcji.

Kampanię "#lapjaja" przygotowały wspólnie Fundacja Wygrajmy Zdrowie, agencja interaktywna Twin, agencja strategiczna Melting Pot oraz dom mediowy Media On. Działania rozpoczęły się w ostatnim tygodniu Międzynarodowego Miesiąca walki z rakiem jądra.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela