Z TVP do Discovery

Nowe osoby w Discovery Networks w Polsce.

masz-discovery
masz-discovery
Udostępnij artykuł:

Discovery Networks powołał Leszka Zaborowskiego na stanowisko Director of Channels na region Europy Środkowej oraz Patryka Piputy na stanowisko Ad Sales Manager w Polsce - podano w komunikacie przesłanym do portalu Wirtualnemedia.pl.

Leszek Zaborowski będzie odpowiedzialny za rozwój sieci kanałów z portfolio Discovery Networks w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Do jego obowiązków należeć będzie ponadto zarządzanie marką w regionie, z uwzględnieniem potrzeb widzów, partnerów biznesowych i reklamodawców, a także koordynacja zawartości programowej, planowanie mediów, marketing oraz public relations wszystkich kanałów z portfolio Discovery Networks w Europie Środkowej.

Leszek Zaborowski raportować będzie do Katarzyny Kieli, Vice President, Country Manager, Central Europe, Discovery Networks Europe. W skład zarządzanego przez niego zespołu wejdą: On-Air/Creative Director, Channel Manager w Rumunii, Channel Manager na rynek polski i węgierski oraz PR/Communications manager.

Patryk Piputa będzie odpowiedzialny za sprzedaż czasu reklamowego wszystkich kanałów z oferty Discovery Media na rynku polskim, w tym stacji z portfolio Discovery Networks oraz Cartoon Network. Patryk Piputa raportować będzie do Doroty Żurkowskiej-Bytner, Regional Ad Sales Director Central Europe, DNE.

To pierwsze z 12 planowanych nominacji będących następstwem restrukturyzacji Discovery Networks w Europie Centralnej.

Leszek Zaborowski ma 16-letnie doświadczenie w branży mediowej. Przed przejściem do Discovery pracował dla Telewizji Polskiej na stanowisku Wicedyrektora ds. Marketingu TVP1. Odpowiadał za zarządzanie zawartością programową kanału, przygotowanie strategii rozwoju marki, a także strategii komunikacji na antenie (on-air). Przed dołączeniem do zespołu TVP, Leszek Zaborowski pracował także w Telewizji Polsat, Telekomunikacji Polskiej oraz Agencji Reklamowej Lintas w Warszawie.

Patryk Piputa ma ponad 7-letnie doświadczenie w branży mediowej. Przed przejściem do Discovery zajmował stanowisko Account Directora w Initiative, gdzie pracował dla Telekomunikacji Polskiej i Unilevera. Wcześniej Piputa pracował w Media Direction OMD współpracując z takimi firmami jak: Pepsi, Frito-Lay i BMW.

masz-discovery
Autor artykułu:
masz-discovery
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online