Zabawa kolorami we wnętrzu

Wiosna to czas odradzania się przyrody, rozkwitania i przemian. To także czas kiedy najchętniej podejmujemy się projektów związanych ze zmianą aranżacji i wystroju. Większości z nas wiosna kojarzy się z powrotem barw po długiej zimie. Coraz chętniej są one wykorzystywane także we wnętrzach. Projektanci marki Villeroy & Boch proponują w tym sezonie zaskakujące połączenia kolorów ziemi z intensywnymi wiosennymi akcentami, które mogą być jednym z najgorętszych trendów nadchodzących miesięcy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zabawa kolorem to najprostszy sposób na ożywienie wnętrza. Nie każdy jednak chce od razu decydować się na fluorescencyjny pomarańcz czy intensywną zieleń. W takiej sytuacji warto zdać się na bardziej stonowane barwy ziemi lub zacząć od wprowadzenia do mieszkania drobnych akcentów kolorystycznych. Doskonale sprawdzi się tu niewielka doniczka, kilka poduszek lub pięć małych płytek na podłodze w łazience. Dzięki temu będziemy mieli szansę sprawdzić, czy dobrze czujemy się w otoczeniu barw innych niż biel i szarości.

Klasyka w nowej odsłonie – kolekcja Metro Flair

Kolekcja Metro Flair Villeroy & Boch inspirowana jest stacjami paryskiego metra, wybudowanymi na początku XX wieku. Lśniące, białe płytki miały odbijać słabe światło elektrycznych lamp i rozjaśnić ciemne przestrzenie. Projektanci Villeroy & Boch poszli o krok dalej, proponując aż osiem wariantów kolorystycznych w trzech różnych rozmiarach – 10 x 10 cm, 10 x 20 cm oraz 20 x 20 cm. Pozwala to na stworzenie na ścianie klasycznego wzoru przypominającego ułożenie cegieł, ciekawej mozaiki z wykorzystaniem wszystkich trzech rozmiarów, a także wiele innych oryginalnych rozwiązań. Decydując się na elegancką jasną zieleń czy stonowaną brunatną czerwień, łatwo ożywimy każde monochromatyczne wnętrze lub dodamy kolejny ciekawy element do mniej minimalistycznej przestrzeni. Płytki w odcieniach bieli, szarości i czerni będą stanowiły natomiast doskonałe tło dla bardziej awangardowych elementów wystroju i krzykliwych barw. Kolekcja Metro Flair to rozwiązanie zarówno do prostych, uporządkowanych wnętrz, jak i tych bardziej eklektycznych oraz niekonwencjonalnych.

Jeden kolor to za mało

Kolekcja Creative System 4.0 składa się z płytek podstawowych w aż dwudziestu pięciu wariantach kolorystycznych oraz płytek dekoracyjnych w pięciu kolorach. Takie rozwiązanie pozwala na niezliczoną ilość kombinacji, które ożywią każde wnętrze. Nic nie stoi więc na przeszkodzie, by dać się ponieść wyobraźni. Green Tea, Frozen Lake lub Earth of Egypt – to tylko niektóre z dostępnych odcieni dostarczających nam inspiracji do kolejnych zmian w domowej przestrzeni. To pewne – kolorowa mozaika na ścianie doda charakteru nawet najprostszemu wnętrzu – czy to w zakątkach naszego mieszkania, czy w miejscach publicznych, takich jak hotele, restauracje lub kluby fitness. Nawet drobny kolorystyczny, „wiosenny” akcent w postaci fragmentu posadzki czy niewielkiej części ściany w kuchni, może znacznie zmienić klimat wnętrza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji