Nowe spoty Żabki pokazują kolejne zabawne dialogi klientów i sprzedawców w jednym z tych sklepów. Jedna z rozmów dotyczy kapci i bombonierki na imprezę karnawałową, a druga - postanowień noworocznych w sprawie jedzenia, które dotyczą nie klientki, tylko jej siostry.
W spotach reklamowane są wybrane produkty z cyklicznych promocji cenowych. Obecne promocje zaczęły się 9 stycznia i potrwają do 29 stycznia lub wyczerpania zapasów.

Jesienią ub.r. w zabawnych spotach Żabki promowano m.in. hot-dogi oraz karmę dla zwierząt.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zabka-planuje-sklepy-bez-tradycyjnej-kasy-kiedy-aplikacja-zappka,7171180473661057a ##
Obecnie jest też emitowana jedna z wcześniejszych reklam, o mężczyźnie świetnie rozpoznającym kolory butelek i puszek piwa.

Działania reklamowe Żabki oprócz telewizji obejmują m.in. internet oraz materiały BTL w sklepach.
Za kreację reklam firmy odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Blue 449.











