„Zaskakująco otwarty świat” w kampanii Forda B-Max (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Ford B-Max. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Zaskakująco otwarty świat”, przygotowały agencja Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Forda B-Max podkreśla, że jest on wyposażony w panoramiczne drzwi ze zintegrowanym słupkiem środkowym (tzw. słupkiem B), zapewniające wygodny dostęp do wnętrza samochodu. W spocie telewizyjnym pokazuje to mężczyzna skaczący przez te drzwi do wody. Reklama zapowiada też „Dni panoramicznie otwartych drzwi”, które będą obywać się w autoryzowanych salonach Forda w Polsce od 26 do 28 października.

Spot od 19 października jest emitowany m.in. w Polsacie, TVN, TVP Info oraz kanałach tematycznych Discovery i Atmediów. Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja Ogilvy Action, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"