Zbigniew Boniek z cyklem w Weszło

Rusza "Zibi Top", czyli nowe cotygodniowe Q&A ze Zbigniewem Bońkiem w serwisie Weszło. To jedna z wielu zmian w witrynie w ostatnim czasie.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Zbigniew Boniek z cyklem w Weszło
Materiały prasowe

"To nie będą felietony jakich pełno w sieci. To prawdziwe rozmowy z człowiekiem, który współtworzył historię polskiej piłki i wciąż nie boi się mówić tego, co myśli. Bez filtrów, bez banałów, z charakterem. Czytelnicy Weszło zadają pytania. Zibi odpowiada w swoim stylu – błyskotliwie, konkretnie, z pazurem" – poinformował na LinkedInie Bartosz Wróblewski, dyrektor zarządzający Weszło.

Screen
Screen © Licencjodawca | Bartosz Wróblewski

Zbigniew Boniek obecnie jest honorowym prezesem oraz ambasadorem Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN). W latach 2017-2025 był członkiem Komitetu Wykonawczego UEFA, a w latach 2021-2025 pełnił funkcję wiceprezesa UEFA.

Jak podawaliśmy, w ostatnich miesiącach doszło do sporych zmian personalnych w Weszło. Z końcem października z portalem Weszło pożegnał się dziennikarz Michał Trela. Bartosz Wróblewski dołączył na stanowisko dyrektora zarządzającego, a Marek Szkolnikowski jako dyrektor ds. contentu i social mediów. W zespole pojawił się także dziennikarz Paweł Baran.

Z redakcją pożegnało się również kilku autorów - w tym m.in. Radosław Laudański, Przemysław Mamczak, Bartosz Lodko, Kacper Marciniak, Patryk Stec, Szymon Szczepanik i Kamil Warzocha.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej