Źle umieszczone reklamy w sieci szkodzą wizerunkowi marek

Niewłaściwe umieszczanie reklam na niewłaściwych stronachinternetowych źle wpływa na reputację marek.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę iCD Research na grupie1.000 brytyjskich użytkowników internetu wynika, że 78 procent znich myślałoby mniej o marce, której reklama pojawiłaby się obokobraźliwych lub niestosownych treści online - informuje serwisBrand Republic.

Co więcej, 62 procent respondentów stwierdziło, że widziałoreklamę marki umieszczoną w takim miejscu w sieci.

Pomimo różnego rodzaju działań podejmowanych w celu zapobieganiazłemu umieszczaniu reklam w internecie, aż 52 procent badanych jestzdania, ze problem ten będzie się w przyszłości pogarszał.

Według respondentów najbardziej szkodliwe dla marek są treścizawierające przemoc, obok których pojawiłaby się ich reklama.Następne pod tym względem są materiały odnoszące się do narkotykóworaz treści dla dorosłych.

Z kolei marką, która ma najwięcej do stracenia na skutekjakiegokolwiek skojarzenia jej z takimi treściami, jest wedługbadanych Coca-Cola, a następnie Cadbury, Lego oraz Tesco.

Z badania iCD Research wynika również, że 40 procentrespondentów jest zdania, iż to reklamodawcy, a nie stronyinternetowe czy agencje reklamowe, ponoszą winę za pozwolenie nazłe umieszczenie ich reklam w sieci.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+