Zmiany poprzedziły badania rynku, które miały pozwolić lepiej zrozumieć oczekiwania czytelników i dopasować projekty do ich potrzeb. Celem rebrandingu było wzmocnienie rozpoznawalności marki przy zachowaniu jej charakteru i lojalności odbiorców.
Dzięki nowej szacie graficznej magazyny mają być bardziej widoczne w punktach sprzedaży, a spójna identyfikacja ma ułatwić ekspozycję i budować silną obecność marki na półkach.
Rebranding objął miesięczniki: 500 Wykreślanek, Chwila na 300 Panoramm Chwila na 500 Panoram, 500 Szyfrokrzyżówek, Chwila na 200 Panoram, Chwila na 100 Panoram, Chwila na 400 Panoram, Wykreślanki, Szyfro krzyżówki, Rozrywka Nocą, Rewia Wykreślanek, 100 Wykreślanek, 300 Szyfrokrzyżówek, 300 Wykreślanek, Chwila na 1000 Panoram, 200 Szyfrokrzyżówek, Moje Szyfrokrzyżówki, 200 Wykreślanek, Szyfrokrzyżówki Dookoła Świata, Świat Wykreślanek, 100Szyfrokrzyżówek, Szyfrokrzyżówki z Suflerem, Duże Wykreślanki, Noc z Krzyżówkami, Łatwe i Przyjemne Szyfrokrzyżówki, Świat Krzyżówek, Sudoku dla Ekspertów, ABC Krzyżówki, Krzyżówki Relaks, Łatwe i Przyjemne Wykreślanki, Układanki Krzyżówkowe, Krzyżówki Układanki, Wiem!, Znajdź i Wykreśl, Szyfro Panoramy.

Zmianami zostały objęte także dwumiesięczniki: Krzyżówki i Przepisy Czytelników, Panoramy na Wesoło
Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania promocyjna obejmująca telewizję oraz reklamę zewnętrzną (billboardy, citylighty, citydigitale, reklamy na autobusach oraz spoty na ekranach LCD w komunikacji miejskiej).
Za kreację kampanii odpowiada Studio Animacji Plankton TV, za outdoor – Bauer Media Outdoor (outdoor), zaś zakup mediów – WPP .











