Zmiany w firmie Ad.net

Od 1 czerwca 2006r. stanowisko kierownika działu sprzedaży największej w Polsce sieci reklamy internetowej Ad.net objęła Marta Wertelecka.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wertelecka zastąpiła Katarzynę Rucińską, która została group account directorem w agencji interaktywnej Digital One należącej do grupy Euro RSCG.

Marta Wertelecka przygodę z mediami rozpoczęła w 1997r. pracą w reklamie zewnętrznej, była również częścią zespołu sprzedaży w jednym z dzienników ogólnopolskich, a także zajmowała się ambient mediami. W Ad.net pracuje od czerwca 2005 r.

- W najbliższym czasie  w Dziale Sprzedaży Ad.netu  nastąpi kilka zmian, dzięki którym współpraca z dotychczasowymi klientami zaowocuje zwiększeniem przychodów, a które jednocześnie pozwolą na jeszcze bardziej efektywne wykorzystanie powierzchni reklamowej - powiedziała Marta Wertelecka.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"