Zmiany w Lowe GGK

Lowe GGK zwiększa kompetencje w regionie; zostaje kreatywno-strategiczną centralą dla Unilevera w regionie.

Media&MarletingPolska
Media&MarletingPolska
Udostępnij artykuł:

Agencja Lowe GGK, która od kilku tygodni pełni funkcję regionalnego lighthouse'u sieci, zaczyna wypełniać obowiązki wynikające z nowej pozycji. Tim Hennessy, szef regionu Europy Środkowo-Wschodniej w sieci Lowe GGK, podkreśla jednak, że struktura lighthouse'u różni się od wcześniejszego układu biur regionalnych - informuje "Media&Marketing Polska".

 - Nie chodzi o to, by z Warszawy podejmować decyzje na temat innych biur - mówi dla "MiMP" Hennessy. - Naszym zadaniem jest tak koordynować pracę wszystkich agencji, by jak najlepiej wykorzystać potencjał każdej z nich. Dodał, że chociaż każde z biur nadal prowadzi odrębną politykę finansową, to w obrębie sieci region traktowany jest jako jedność i jako jedność musi się zachowywać. W praktyce oznacza to przekraczanie granic przy wspólnym wykorzystywaniu agencyjnych zasobów. - Przykładem może być nasz sieciowy klient Unilever - mówi Hennessy. - Dotychczas centrala obsługi Unilevera była na Węgrzech. Teraz obsługa kreatywna i strategiczna będzie prowadzona z Polski, ale client service pozostaje w Budapeszcie, bo w takim układzie możemy najlepiej odpowiadać na jego potrzeby.

Hennessy dodał, że mimo tych zmian polskie biuro nie ma nadal wyłączności na strategiczno-kreatywną pracę dla Unilevera i w miarę potrzeb będą wykorzystywane pomysły z innych krajów. Zakres obowiązków polskiego biura powiększy się także o doradczą funkcję w tworzeniu i koordynowaniu pracy innych struktur w obrębie sieci Lowe, jak firmy marketing sevices czy PR.

 - Ekspertyza z Polski może być na innych rynkach przydatna i będziemy z niej korzystać - mówi dla "MiMP" Hennessy, ale dodaje, że nie oznacza to, że inne - tworzone lub rozwijane firmy - będą bezpośrednio polskiemu biuru podlegać. Zwiększenie kompetencji warszawskiego biura spowoduje konieczność zatrudnienia nowych pracowników. Hennessy podkreśla jednak, że na poziomie managementu proces zmian został już zakończony.

Media&MarletingPolska
Autor artykułu:
Media&MarletingPolska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji