Zmiany w "Prasie Śląskiej"

Zmiany personalne w dziale marketingu "Dziennika Zachodniego" i "Trybuny Śląskiej"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aleksander Cierniak, dotychczas główny specjalista ds. marketingu, objął stanowisko zastępcy dyrektora ds. marketingu "Dziennika Zachodniego" i "Trybuny Śląskiej". Aleksander Cierniak pracuje w "Polskapresse" od stycznia 2003 roku.

Wspólny dla obu tytułów dział marketingu funkcjonuje od marca 2003 roku. Funkcję dyrektora ds. marketingu pełni w nim od początku Zenon Nowak, wcześniej dyrektor ds. marketingu "Trybuny Śląskiej". Zarówno "Dziennik Zachodni", jak i "Trybuna Śląska" należą do grupy wydawniczej "Polskapresse".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów