"Zmieniamy gwint na Click" w europejskiej kampanii Danfoss

Pod hasłem "Zmieniamy gwint na Click" przebiega kampania reklamowanowej linii termostatów i zaworów Danfoss. Akcję, która obejmujePolskę, Ukrainę, Serbię, Macedonię, Litwę i Łotwę, przygotowała irealizuje agencja Momentum Worldwide.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowej linii termostatów i zaworówDanfoss jest utrzymana w konwencji komiksowej,podkreślając praktyczne korzyści wynikające z technologiizastosowanej w tym produkcie. Akcja, której polskie hasło brzmi"Zmieniamy gwint na Click", jest skierowana do instalatorów iprojektantów, informując, że to rozwiązanie oznacza dla nichłatwość montażu i oszczędność czasu.

Kampania od maja jest prowadzona w Polsce, Serbii, Macedoniioraz na Litwie. Łotwie i Ukrainie, obejmując ulotki, plakaty,foldery, listy, e-mailing i materiały POS (hangery, wobblery,shelfstoppery, z-cardy, nasadki na monitor), a w naszym kraju akcjęwspierają również promocje w punktach sprzedaży. Kreację kampaniina wszystkie rynki przygotowała agencja reklamowa MomentumWorldwide, która zajmuje się także realizacją działańzaplanowanych do wyczerpania zapasów.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele