Znane platformy streamingowe wprowadziły wspólną subskrypcję

NBCUniversal wprowadził wspólny pakiet dostępu do serwisów streamingowych Apple TV i Peacock Premium. Kosztuje on kilkanaście dolarów miesięcznie.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Znane platformy streamingowe wprowadziły wspólną subskrypcję
Serwisy streamingowe chcą zatrzymać abonentów

Wspólny abonament na dwie platformy streamingowe daje klientom 30-procentową oszczędność w skali miesiąca - opisuje NBCUniversal. Oferta została wprowadzona tylko w Stanach Zjednoczonych. Za pakiet Apple TV i Peacock Premium klient zapłaci 14,99 dolarów miesięcznie, za Apple TV i Peacock Premium Plus 19,99 dolarów miesięcznie.

Wspólna subskrypcja VOD

Współdzielenie subskrypcji umożliwia dostęp do najpopularniejszych treści z katalogów obu platform, takich jak: "Ted Lasso", "Severance", "The Paper", "The Traitors", "Jak wytresować smoka" czy transmisje meczów koszykówki z ligi NBA.

Od premiery oferty abonenci Peacock będą mogli bezpłatnie obejrzeć do trzech odcinków seriali "Stick", "Slow Horses", "Silo", "The Buccaneers", "Foundation", "Palm Royale" i "Prehistoric Planet" z Apple TV, natomiast użytkownicy Apple TV będą mogli obejrzeć do trzech odcinków seriali "Law & Order", "Bel-Air", "Twisted Metal", "Love Island Games", "Happy’s Place", "The Hunting Party" i "Real Housewives of Miami" z Peacock.

O możliwej współpracy platform spekulowano już w 2023 roku. "Wall Street Journal" pisał, że ma to zapobiec odpływowi subskrybentów z obu serwisów.

Na koniec drugiego kwartału 2025 roku Peacock miał 41 milionów użytkowników. Liczba ta utrzymuje się na tym samym poziomie od poprzedniego kwartału.

Z kolei usługa Apple TV+ miała na koniec marca br. około 40 milionów subskrybentów. Serwis Information donosił, że platforma streamingowa producenta iPhone'a generuje rocznie stratę przekraczającą ponad miliard dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia