Od kilku dni internautom odwiedzającym polską wersję Yahoo, działającą pod adresem pl.yahoo.com, wyświetlany jest następujący komunikat: „Od 31 grudnia 2013 roku ta strona zostanie zamknięta i użytkownicy będą przekierowywani na adres yahoo.com w celu korzystania z najnowszych produktów i usług Yahoo. Mogą mieć zastosowanie regulamin oraz polityka prywatności obowiązujące w Stanach Zjednoczonych”.
Polska odsłona Yahoo została uruchomiona w styczniu 2011 roku. Przez cały czas swojego działania agregowała jedynie wiadomości z kilku serwisów zewnętrznych (m.in. Rp.pl, Newsweek.pl, Forbes.pl, Bankier.pl i Gala.pl), a ponadto udostępniała pocztę mailową.
Country content managerem Yahoo w Polsce od połowy 2010 do września 2012 był Bartłomiej Swojak, który na początku 2011 roku w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznał, że portal nie miał ściśle wyznaczonej strategii działania na naszym rynku. - M.in. ze względu na to, że polski rynek portali internetowych jest już dość wypełniony i trudno prognozować, jak użytkownicy zareagują na kolejny serwis - stwierdził (przeczytaj cały wywiad).

W październiku br. z wyszukiwarki Yahoo skorzystało 3,51 mln polskich użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki), przy czym nie wiadomo, ilu z nich odwiedziło polską wersję portalu.
Na rynku amerykańskim Yahoo notuje w br. rekordową popularność - w lipcu portal miał 196,6 mln unikalnych użytkowników i po raz pierwszy od dwóch lat wyprzedził pod tym względem Google (zobacz szczegóły). W listopadzie Yahoo zatrudniło grupę doświadczonych dziennikarzy prasowych i telewizyjnych, na czele z Katie Couric, którzy mają przygotowywać dla portalu autorskie materiały, m.in. wideo (więcej na ten temat).











