ZOOM International - dostawca systemów nagrywania ZOOM CallREC dla Cisco, Avaya i Genesys oficjalnie w Polsce

ZOOM International - dostawca systemów nagrywania ZOOM CallREC dla Cisco, Avaya i Genesys oficjalnie w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

ZOOM International, międzynarodowy dostawca rozwiązań przeznaczonych dla contact center i środowisk Unified Communication otwiera biuro w Polsce.  Oddział ten – prowadzony przez Michała Chojnackiego -  będzie również koordynował  działania  w krajach nadbałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia).

Firma oferuje efektywne i łatwe w obsłudze systemy zarządzania jakością w contact center i w środowiskach Unified Communication.  Jej głównym produktem jest ZOOM Quality Management Suite. Jest to kompletny zestaw narzędzi ułatwiających  managerom zarządzanie pracą konsultantów w call center. 

-„Obecność ZOOM International w Polsce to wynik nieprzerwanego od 5 lat wzrostu firmy – powiedział Brian Shore, President, WW Sales & SAS Zrealizowaliśmy już 1080 wdrożeń w 85 krajach. Efektem jest nasza obecność w kwadrancie liderów w raporcie „Magic Quadrant for Contact Center Workforce Optimization” firmy analityczno-konsultingowej Gartner. Konsekwentnie koncentrujemy się stałym ulepszaniu naszych produktów. Dzięki temu udało nam się utrzymać aż 99% naszych klientów i osiągnąć trzycyfrowy wzrost.  Liczymy, że oddział polski, dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu Michała Chojnackiego, znacząco przyczyni się do realizacji naszej strategii i 100% wzrostu w następnych 3 latach.”

ZOOM International oferuje swoje rozwiązania za pośrednictwem rozległej sieci dostawców i integratorów. Z sukcesem wdrożono je u tak znaczących partnerów jak PZU, Tauron, Santander czy T-Mobile.

Rozwiązania ZOOM International projektowane są z myślą o mniejszych i większych contact center. Zapewniają one pełną obsługę złożonych środowisk rozproszonych i hostowanych. Są one kompatybilne z technologią dostarczaną przez  Cisco (Cisco UC Manager, Cisco Unified Call Center Express i Enterprise, Cisco Unified Communications 500 Series), Genesys (SIP Server i Genesys Customer Interaction Management Platform),  Avaya (Aura Communication Manager i Aura Call Center Elite). 

Firma została założona w styczniu 1999 roku w czeskiej Pradze. W roku 2002 pozyskała pierwszego klienta systemu rejestrowania rozmów. Sprzedaż międzynarodowa rozpoczęła się w roku 2005. Od tego czasu ZOOM International nieustannie rozszerza  globalny zasięg. Obecnie posiada biura w 8 państwach.  

Od 2009 r. ZOOM International co roku znajduje  się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Pod względem udziałów w rynku jest numerem 5. na świecie w nagrywaniu IP na podstawie raportu DMG Consulting 2012 Workforce Management Market Report. W 2013 roku firma została uwzględniona w raporcie Gartner Magic Quadrant dotyczącym WFO.     

ZOOM QUALITY MANAGEMENT SUITE

Pakiet narzędzi do zarządzania jakością i wydajnością przeznaczony dla contact center i środowisk komunikacji zintegrowanej

ZOOM CALLREC –  moduł nagrywania rozmów przeznaczony dla centrów kontaktowych i środowisk Unified Communication.

ZOOM SCREENREC  - PRZECHWYTYWANIE EKRANU AGENTA

Moduł uzupełniający ZOOM CallREC o funkcjonalność nagrywania ekranu agenta, dający pełny obraz zarejestrowanej interakcji.

ZOOM SCORECARD - ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I WYDAJNOŚCIĄ

Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania jakością zaprojektowane z myślą o ocenie wydajności agenta i podnoszeniu efektywności coachingu. Rozwiązanie jest wzbogacone o odtwarzacz Universal Player i system analizy mowy, które upraszczają proces analizy, jednocześnie zapewniając szerszy wgląd w ogólną wydajność.

ZOOM SPEECHREC - ANALIZA MOWY

Monitorowanie rozmów dzięki efektywnemu systemowi analizy mowy. Fonetyczny system indeksowania i wyszukiwania rozmów gwarantuje niezrównaną wydajność i dokładność. ZOOM SpeechREC wspiera język polski.  

ZOOM WORKFORCE INTEGRACJA Z WORKFORCE MANAGEMENT   

Platforma umożliwiająca rozwiązaniom firm trzecich płynne integrowanie zarządzania jakością i grafikowaniem. Obecnie zapewniamy pełną integrację z naszym partnerem strategicznym Teleopti za sprawą opracowanego wspólnie rozwiązania WFO będącego połączeniem najlepszych osiągnięć obu naszych firm.

ZOOM LIVEMON - MONITORING NA ŻYWO

Umożliwia koordynatorom natychmiastowy wgląd we wszystkie trwające rozmowy. LiveMON umożliwia koordynatorom i menadżerom contact center przysłuchiwanie się trwającym interakcjom agentów, a także ich flagowanie, adnotowanie i ocenianie celem późniejszych analiz.

ZALETY

BEZPIECZEŃSTWO:

Rozwiązanie ZOOM jest w pełni zgodne z PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) umożliwiających rejestrowanie zgodności, w tym wstrzymywanie i wznawianie nagrywania, szyfrowanie z wydajnym zarządzaniem kluczami oraz elastyczne reguły zarządzania hasłami. Łatwość zapewniania zgodności z wymogami HIPAA, Sarbanes-Oxley oraz Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. Bezpieczne uwierzytelnianie użytkownika, autoryzacja z pełnym dziennikiem inspekcji dla każdego działania użytkownika.

DOJRZAŁOŚĆ:

W pełni redundantna architektura zapewniająca wydajność i wysoką dostępność na potrzeby wdrożeń w skali Enterprise. Wydajny system zarządzania cyklem życia multimediów spełnia zintegrowane w IBM Tivoli Storage Manager (TSM) zaawansowane wymogi archiwizacji, przywracania, tworzenia kopii zapasowych oraz reguł usuwania.

WYGODA:

Łatwość instalacji i obsługi. Lokalizacja na 14 języków, w tym polski. Intuicyjny interfejs użytkownika zapewnia niezrównaną wygodę i łatwość obsługi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu