Zosia i bracia Komputerowcy w kampanii Ceneo

Porównywarka cenowa Ceneo.pl rusza z nową kampanią reklamową, której bohaterką jest Zosia, postać znana już komunikacji marketingowej firmy. W nowym spocie, przygotowanym przez ASAP&ASAP Communication, do Zosi dołączają do bracia Komputerowcy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zosia i bracia Komputerowcy w kampanii Ceneo

Kampania Ceneo będzie prowadzona głównie w internecie. W nowej reklamie, w rolę łowcy okazji wciela znana z poprzednich kampanii Zosia, której z pomocą śpieszą sąsiedzi – bracia Komputerowcy. Dzięki współpracy między sąsiadami powstaje baza danych z najlepszymi ofertami, której odpowiednikiem jest serwis Ceneo.pl.

Spot w wersji 30 i 15 sekund trafił do emisji w serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Reklamę można oglądać na oficjalnych profilach firmy w serwisach YouTube i Facebook. Dodatkowo przygotowano billboardy sponsorskie.

Za przygotowanie koncepcji i realizację wiosennej kampanii ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Jak podaje Ceneo, prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące i były prowadzone równolegle ze świąteczną reklamą, która premierę miała w listopadzie ubiegłego roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu