PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Pokolenie Z masowo kupuje w internecie, co trzeci raz w tygodniu
Pokolenie Z masowo kupuje w internecie, co trzeci raz w tygodniu
Serwisy o nowych technologiach w Polsce tak samo przyciągają kobiety jak mężczyzn
9 ścieżek do subskrypcji - co prowadzi i motywuje do płacenia za newsy?
39 proc. rodziców chorych dzieci szuka pomocy w internecie
Telewizor nadal głównym urządzeniem do oglądania wideo, ale młodsi wolą laptopa i smartfona
27,5 mln Polaków korzysta z internetu, co trzeci tylko mobilnie. Rekordowe zasięgi przy meczach piłkarzy
Już połowa chodzących do kina kupuje bilety w internecie, zwiastuny i opinie znajomych ważniejsze od recenzji
Za pięć lat będzie 4,6 mld internautów, 15-krotny wzrost wideo na żywo
38 proc. Polaków kupuje w internecie, głównymi problemami opóźniona dostawa i pomylenie produktów
Telewizja zajmuje nam 30 minut dziennie więcej niż internet, kończą się duże wzrosty w internecie mobilnym
Polacy nieufni wobec informacji czytanych w internecie
Jedna trzecia polskich internautów nie zmienia haseł, jedna czwarta nie korzysta z antywirusów
W kwietniu Polacy krócej w sieci, sobotnie spadki. W górę serwisy kulinarne
W Polsce internauci klikają w reklamy rzadziej niż na Ukrainie, Łotwie i w Turcji
Polacy najbardziej aktywni w internecie w poniedziałki, najmniej w soboty
Jacy internauci korzystają w Polsce z Facebooka, Twittera, YouTube’a, Instagrama, LinkedIn, Snapchata i blogów? (analiza)
54 proc. Amerykanów korzysta z Netflixa, 23 proc. codziennie
54 proc. Amerykanów korzysta z Netflixa, 23 proc. codziennie
Dla polskich internautów sieć to przestrzeń publiczna, rośnie potrzeba ochrony prywatności
Co czwarty polski internauta jest w sieci przez całą dobę, 70 proc. chętnie udostępnia tam swoje dane
11,8 mln polskich internautów odwiedza strony erotyczne. Dwie trzecie to mężczyźni, 6 proc. - dzieci, a 14 proc. - seniorzy
Szybka i tani dostawa coraz ważniejsza w satysfakcji z zakupów internetowych
Polscy internauci reklamy oglądają głównie na komputerach, na smartfonach częściej niż na tabletach
W 2017 r. trzy czwarte korzystania z internetu na urządzeniach mobilnych. 29 proc. Polaków ma tablety, a 43 proc. smartfony
Ponad 7 mln Polaków korzysta z internetu stacjonarnego, płacą za to od 11 do 147 zł miesięcznie
Telewizor i smartfon najpopularniejszymi urządzeniami dzieci i rodziców
Polskie firmy w internecie: 80 proc. ma własną stronę, ale tylko 34 proc. inwestuje w reklamy
Popularność torrentów maleje na rzecz VoD, polscy internauci korzystają z nich, bo chcą filmów za darmo i bez reklam
Polacy w social media chętnie szukają inspiracji zakupowych i dzielą się opiniami o markach (raport)
W USA blokowanie reklam traci na popularności, bo wydawcy użytkownikom adbocków zamykają dostęp do treści
Facebook dalej zyskuje młodych użytkowników, Snapchat mu nie zagrozi
Facebook dalej zyskuje młodych użytkowników, Snapchat mu nie zagrozi
Łukasz Wołek: pięć faktów o millenialsach, które powinien znać każdy marketer
Łukasz Wołek: pięć faktów o millenialsach, które powinien znać każdy marketer
Polski rynek telekomunikacyjny wart 39,5 mld zł, 14 mln Polaków to internauci (raport)