PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polscy internauci reklamy oglądają głównie na komputerach, na smartfonach częściej niż na tabletach
W 2017 r. trzy czwarte korzystania z internetu na urządzeniach mobilnych. 29 proc. Polaków ma tablety, a 43 proc. smartfony
Ponad 7 mln Polaków korzysta z internetu stacjonarnego, płacą za to od 11 do 147 zł miesięcznie
Telewizor i smartfon najpopularniejszymi urządzeniami dzieci i rodziców
Polskie firmy w internecie: 80 proc. ma własną stronę, ale tylko 34 proc. inwestuje w reklamy
Popularność torrentów maleje na rzecz VoD, polscy internauci korzystają z nich, bo chcą filmów za darmo i bez reklam
Polacy w social media chętnie szukają inspiracji zakupowych i dzielą się opiniami o markach (raport)
W USA blokowanie reklam traci na popularności, bo wydawcy użytkownikom adbocków zamykają dostęp do treści
Facebook dalej zyskuje młodych użytkowników, Snapchat mu nie zagrozi
Facebook dalej zyskuje młodych użytkowników, Snapchat mu nie zagrozi
Łukasz Wołek: pięć faktów o millenialsach, które powinien znać każdy marketer
Łukasz Wołek: pięć faktów o millenialsach, które powinien znać każdy marketer
Polski rynek telekomunikacyjny wart 39,5 mld zł, 14 mln Polaków to internauci (raport)
15 proc. polskich internautów przegląda strony religijne, najważniejsze lokalne wiadomości parafialne
60 proc. internautów nie otwiera linków, którymi dzieli się w social media, liczba udostępnienia nie przekłada się na kliki
Polscy użytkownicy adblockerów generują blisko 40 proc. odsłon w sieci, częściej korzystają z Firefoxa niż Chrome'a i Opery
W internecie Polacy szukają informacji o cenach produktów, najczęściej kupują noclegi i bilety (analiza)
36 proc. polskich internautów korzysta z adblocków. "Irytacja nachalnymi reklamami"
36 proc. polskich internautów korzysta z adblocków. "Irytacja nachalnymi reklamami"
Polscy internauci będą używać adblockerów, aż branża reklamowa zrozumie, że musi ich szanować (opinie)
Internauci w sieci najbardziej boją się o swoje pieniądze i dane
Za korzystaniem z VoD najbardziej przemawia wygoda, zniechęca ograniczona oferta programowa
350 zł miesięcznie wydają na zakupy w sieci młodzi polscy internauci
Oszczędność pieniędzy najbardziej zachęca internautów do kupowania w tradycyjnych sklepach
Polacy coraz częściej kupują artykuły spożywcze w internecie (infografika)
„123456” wciąż najpopularniejszym hasłem na świecie (TOP 25)
Ponad połowa polskich internautów wie kim są vlogerzy, większość akceptuje, że zarabiają na reklamach
Co drugi Polak ufa internetowi i nowym technologiom (infografika)
Dla Polaków internet to głównie narzędzie pracy i wyszukiwania informacji
Cztery grupy młodych internautów czytających newsy, najaktywniejsi Poszukiwacze i Aktywiści
Za treści premium polscy internauci najchętniej udostępniają e-maile, płacić chce co piąty
W polskim internecie najbardziej zdominowane przez mężczyzn serwisy pornograficzne, w czołówce Torrenty.pl, CDaction.pl i Weszlo.com
W sieci rzadziej kupujemy produkty impulsowe, częściej spokojnie zaplanowane
6 proc. internautów blokuje reklamy, najczęściej na stronach z grami i forach
Za zakupy w internecie najchętniej wciąż płacimy przy odbiorze
Za zakupy w internecie najchętniej wciąż płacimy przy odbiorze