zwyczaje zakupowe

80 proc. Polaków czeka z zakupami na promocje i wyprzedaże, co trzeci kupuje dodatkowe produkty

W rodzinach o zakupach najczęściej decydują matki

Sklepowa kawa na wynos najpopularniejsza w Żabce

Sklepowa kawa na wynos najpopularniejsza w Żabce

Starsi konsumenci oglądają w internecie, a kupują w sklepach stacjonarnych, młodsi robią na odwrót

O 247 zł więcej niż na co dzień wydamy na święta wielkanocne (infografika)

Konsumenci im mniej kupują, tym są szczęśliwsi (raport)

Rosną wydatki Polaków na wodę w butelkach

Rosną wydatki Polaków na wodę w butelkach

Jedna piąta Polaków planuje w 2017 r. zakup mebli, najczęściej łóżka i mebli kuchennych

Jedna piąta Polaków planuje w 2017 r. zakup mebli, najczęściej łóżka i mebli kuchennych

Na Boże Narodzenie polska rodzina wyda 1121 zł, perfumy i kosmetyki popularniejsze od książek

Przy zakupie alkoholu smak, prestiż i znajomość marki ważniejsze od ceny

Produkty marek własnych z coraz większym zaufaniem, najważniejsza cena

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Oszczędność głównym atutem zakupów w internecie, kontakt z produktami przemawia za tradycyjnymi sklepami
Odzież najczęściej kupujemy w markowych sklepach w galeriach, H&M i Reserved na czele
Smart living znany co piątemu Polakowi
Oszczędność pieniędzy najbardziej zachęca internautów do kupowania w tradycyjnych sklepach
Trzy czwarte Polaków robi zakupy świąteczne w grudniu, coraz częściej przez internet
Klienci wymagający wobec centrów handlowych (infografika)
Co drugi Polak regularnie kupuje w systemie sprzedaży bezpośredniej
Polki racjonalne na zakupach, zwracają uwagę na modę, do kawiarni towarzysko
Internauci wolą kupować w galeriach, w sieci wygrywają znane marki
W sprzedaży bezpośredniej najchętniej kupujemy kosmetyki
Polski rynek odzieżowy był wart 22,2 mld zł w 2013 r., w górę sieci dyskontowe
Polski rynek odzieżowy był wart 22,2 mld zł w 2013 r., w górę sieci dyskontowe
Produkty marek własnych kupujemy, ale wolimy się do tego nie przyznawać
Polacy kupują coraz mniej pieczywa
Nowe telewizory najczęściej kupujemy w specjalistycznych sklepach, kierując się ceną
Media społecznościowe istotne przy podejmowaniu decyzji finansowych